Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
4WD
4WD system
CD
CF
Call deflection
Call deflection service
Call forwarding
DTUL
Deflecting coil
Deflection coil
Deflection temperature under load
Deflector coil
Droop
Fender liner
Four wheel drive
Four wheel drive system
Four-wheel drive
Four-wheel drive system
Four-wheel drive transmission
Four-wheel-drive
Four-wheel-drive system
Heat deflection temperature
Heat deflection temperature under load
Heat distortion temperature
Load deflection
Magnetic deflecting coil
Nose-wheel deflection
Static behavior
Static deflection
Static load deflection
Tire house
Tire housing
Wheel arch
Wheel arch protector
Wheel box
Wheel clearance
Wheel deflection
Wheel house
Wheel housing
Wheel travel
Wheel well
Wheel well liner
Wheel-deflecting structure
Wheelhouse
Wheelhousing

Traduction de «wheel deflection » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
nose-wheel deflection

angle de braquage de la roue avant


wheel travel [ wheel deflection | wheel clearance ]

débattement des roues




deflection temperature under load [ DTUL | heat deflection temperature under load | heat deflection temperature | heat distortion temperature ]

température de fléchissement sous charge [ température de déformation à chaud ]


deflection coil [ deflecting coil | deflector coil | magnetic deflecting coil ]

bobine de balayage [ bobine de déviation | bobine de déflexion | bobine déviatrice magnétique | bobine de déviation magnétique ]


droop | static deflection | static behavior | static load deflection | load deflection

flexion en charge | flexion sous charge


Occupant of three-wheeled motor vehicle injured in collision with two- or three-wheeled motor vehicle

Occupant d'un véhicule à moteur à trois roues blessé dans une collision avec un véhicule à moteur à deux ou trois roues


call deflection | call deflection service | call forwarding | CD [Abbr.] | CF [Abbr.]

déviation d'appel | renvoi des appels | service de déviation d'appel


wheel arch protector | wheelhouse | wheel house | wheelhousing | wheel housing | wheel box | wheel well | tire house | tire housing | wheel arch | fender liner | wheel well liner

protection de passage de roue | passage de roue | fausse-aile | doublure d'aile | cage de roue | écran pare-boue


four-wheel drive system | 4WD system | four wheel drive system | four-wheel-drive system | four-wheel drive transmission | four-wheel drive | 4WD | four wheel drive | four-wheel-drive

transmission à quatre roues motrices | quatre roues motrices
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The lashings shall be tightened so that there is a deflection in the tyre adjacent to the lashing as indicated in point 3.1.5 of Annex II. After lashing, a wooden beam shall be placed as a prop against the wheel opposite the weight and secured to the floor so that it is held tightly against the wheel rim during impact as shown in Annex IV, fig. 7. The length of the beam shall be chosen so that when in position against the wheel it is at an angle of 30 ± 3 ° to the horizontal.

Les câbles sont tendus pour donner une déflection du pneu adjacent au câble correspondant aux indications de l’annexe II, point 3.1.5. Après le raidissement des câbles, une pièce de bois est placée comme cale contre la roue à l’opposé du poids et bloquée au sol de manière à être fermement maintenue contre la jante de la roue pendant le choc, suivant l’annexe IV, figure 7. La longueur de la poutre est choisie de façon que, placée contre la roue, elle soit à un angle de 30° ± 3 par rapport à l’horizontale.


The lashings shall be tightened so that the deflections in the front and rear tyres are as indicated in point 3.1.5 of Annex II. When the lashings have been tightened, a wooden beam approximately 150 mm × 150 mm shall be clamped behind the rear wheels and driven tight against them.

Les câbles sont tendus pour donner une déflection des pneus avant et arrière correspondant aux indications de l’annexe II, point 3.1.5. Après le raidissement des câbles, une pièce de bois d’environ 150 × 150 mm de section est bloquée derrière les roues arrière et serrée contre elles.


The lashings shall be tightened so that the deflections in the front and rear tyres are as indicated in point 3.1.5 of Annex II. When the lashings have been tightened, a wooden beam 150 mm × 150 mm shall be clamped in front of the rear wheels and driven tight against them.

Les câbles sont tendus pour donner une déflection des pneus avant et arrière correspondant aux indications de l’annexe II, point 3.1.5. Après le raidissement des câbles, une pièce de bois de 150 × 150 mm de section est bloquée devant les roues arrière et serrée contre elles.


1.3.4.The pendulum block shall be pulled back so that the height of its centre of gravity above that at the point of impact is given by one of the following two formulae, to be chosen according to the reference mass of the tractors subjected to the tests:H = 25 + 0,20 mt for tractors with a reference mass of less than 2 000 kilograms,H = 125 + 0,15 mt for tractors with a reference mass of more than 2 000 kilograms.The pendulum block must then be released so as to strike the protection structure.1.4.Crushing at the rearThe beam shall be positioned over the rear uppermost structural member(s) and the resultant of the crushing forces shall be located in the tractor's median plane.A force, Fv = 20 mt shall be applied.Where the rear part of the ...[+++]

1.3.4.Le mouton pendule doit être tiré vers l'arrière de façon que la hauteur de son centre de gravité dépasse celle qu'il aura au point d'impact d'une valeur donnée par l'une des deux formules suivantes à choisir en fonction de la masse de référence des tracteurs soumis aux essais:H = 25 + 0,20 mt pour les tracteurs d'une masse de référence inférieure à 2 000 kg,H = 125 + 0,15 mt pour les tracteurs d'une masse de référence supérieure à 2 000 kg.On lâche ensuite le mouton pendule qui vient heurter le dispositif de protection.1.4.Écrasement à l'arrièreLa poutre doit être placée sur la (les) traverse(s) supérieure(s) la (les) plus à l'arri ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The lashings shall be tightened so that there is a deflection in the tyre adjacent to the lashing as indicated in 3.1.5 of Annex II. After lashing, a wooden beam shall be placed as a prop against the wheel opposite the weight and secured to the floor so that it is held tightly against the wheel rim during impact as shown in Annex IV, fig. 7. The length of the beam shall be chosen so that when in position against the wheel it is at an angle of 30 ± 3º to the horizontal.

Les câbles sont tendus pour donner une déflection du pneu adjacent au câble correspondant aux indications de l'annexe II point 3.1.5. Après le raidissement des câbles, une pièce de bois est placée comme cale contre la roue à l'opposé du poids et bloquée au sol de manière à être fermement maintenue contre la jante de la roue pendant le choc, suivant l'annexe IV figure 7. La longueur de la poutre est choisie de façon que, placée contre la roue, elle soit à un angle de 30º ± 3 par rapport à l'horizontale.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'wheel deflection' ->

Date index: 2024-05-06
w