Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
C7
Déclaration de Copenhague
Sous-commission Education et formation
Sous-commission de l'éducation

Traduction de «Sous-commission Education et formation » (Français → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Sous-commission Education et formation

Subcommittee on Education and Training


Commission Education, formation professionnelle, culture, jeunesse, sport, droits des citoyens | C7 [Abbr.]

Commission for Education, Vocational Training, Culture, Youth, Sport and Citizens´ Rights | C7 [Abbr.]


Déclaration de Copenhague | Déclaration des ministres européens de l'éducation et de la formation professionnelle, et de la Commission européenne, réunis à Copenhague les 29 et 30 novembre 2002, sur la coopération européenne renforcée en matière d'enseignement et de formation professionnels.

Copenhagen Declaration | Declaration of the European Ministers of Vocational Education and Training, and the European Commission, convened in Copenhagen on 29 and 30 November 2002, on enhanced European cooperation in vocational education and training


Sous-commission sur la libre circulation de l'information et des personnes de la Commission de l'éducation, des affaires culturelles et de l'information

Education, Cultural Affairs and Information Committee's Sub-Committee on the Free Flow of Information and People


Sous-commission de l'éducation

Sub-Commission on Education


Sous-chef d'état-major - Formation et éducation médicales

Deputy Chief of Staff Medical Training and Education
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
[22] Communication de la Commission “Education et Formation 2010: L'urgence des réformes pour réussir la Stratégie de Lisbonne ” - COM(2003) 685 du 11.11.2003.

[22] Communication from the Commission “Education and Training 2010: The Success of the Lisbon Strategy Hinges on Urgent Reforms” - COM(2003) 685, 11.11.2003.


La coopération européenne dans le cadre de l’initiative «Éducation et formation 2020» se fait sous la forme d’ échanges d’information et d’expérience sur les questions communes aux systèmes d’éducation et de formation des pays européens, notamment:

European cooperation under ET 2020 takes the form of exchanges of information and experience on issues common to European countries’ education and training systems. This includes:


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52012XG0308(01) - EN - Rapport conjoint 2012 du Conseil et de la Commission sur la mise en œuvre du cadre stratégique pour la coopération européenne dans le domaine de l'éducation et de la formation ( «Éducation et formation 2020» ) — Éducation et formation dans une Europe intelligente, durable et inclusive // Rapport conjoint 2012 du Conseil et de la Commission ...[+++]

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52012XG0308(01) - EN - 2012 Joint Report of the Council and the Commission on the implementation of the Strategic Framework for European cooperation in education and training (ET 2020) — ‘Education and Training in a smart, sustainable and inclusive Europe’ - (


Le rapport intitulé «Chiffres clés sur l’éducation 2012» a été présenté aux ministres de l’Éducation des États membres de l’Union européenne, en même temps qu’un rapport conjoint du Conseil et de la Commission, «Éducation et formation dans une Europe intelligente, durable et inclusive» (voir MEMO/12/76).

The 'Key Data on Education 2012' report was presented to EU Education Ministers alongside a joint Council-Commission report entitled 'Education and Training in a smart, sustainable and inclusive Europe' (see MEMO/12/76).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Voir également: Communication de la Commission: Éducation et formation dans une Europe intelligente, durable et inclusive (doc. 18577/11).

See also: Commisison communication: 'Education and Training in a smart, sustainable and inclusive Europe' (18577/11).


ACCUEILLE favorablement la communication de la Commission d'octobre 2006 intitulée «Éducation et formation des adultes: il n'est jamais trop tard pour apprendre» ainsi que la communication de la Commission de septembre 2007 ayant pour titre «Plan d'action sur l'éducation et la formation des adultes — C'est toujours le moment d'apprendre» , qui confirment toutes deux l'importance de l'éducation et de la formation des adultes en tant que composante essen ...[+++]

WELCOMES the October 2006 Commission communication: It is never too late to learn and the September 2007 Commission Action Plan — It is always a good time to learn , both of which highlight the importance of adult learning as a key component of lifelong learning and call on Member States to remove barriers to participation, to increase overall quality and efficiency in adult learning, to speed up the process of validation and recognition and to ensure sufficient investment in and monitoring of the field.


[44] Rapport d'étape conjoint du Conseil et de la Commission « Education et formation 2010 » adopté le 26 février 2004.

[44] Joint Progress Report of the Council and the Commission 'Education and Training 2010' adopted on February 26th 2004.


Les autres membres du groupe sont : M. Giuseppe AIROLDI I Vice Président pour les activités de formation de l'Université de Bocconi Ancien Directeur du développement et des ressources humaines de SDA- Bocconi Membre des conseils d'admInIstration d'instituts de recherche Coordinateur de nombreux projets de recherche sur l'organisation des entreprises Mme Marla AMBROSIO P Professeur à l'Université technique de Lisbonne Nombreux travaux sur les relations entre formation et innovation technologique Expert dans les programmes communautaires de formation (Eurotecnet) M. Wenceslas BAUDRILLARD F Responsable d'un organisme de formation lié à un g ...[+++]

The group's other members are: Mr Giuseppe Airoldi I Vice-President for training activities, University of Bocconi Former Director of Human Resources Development, SDA-Bocconi Member of research institute management boards Coordinator of numerous research projects concerning company organisation Mrs Marla Ambrosio P Professor, Lisbon Technical University In-depth knowledge of relationship between training and technological innovation Expert on Community training programmes (EUROTECNET) Mr Wenceslas F Holds major position in training body linked to top Baudrillard industrial undertaking in electronics sector (Thomson) Formerly responsible ...[+++]


Sous ce thème générique, les recherches porteront notamment sur l'étude des besoins et de l'offre en éducation et en formation au niveau régional ainsi que sur l'exploitation des nouvelles technologies à des fins d'éducation et de formation (systèmes multimédias, intelligence artificielle, éducation et formation à distance, etc.).

Under this general heading, research will concern in particular an examination of regional education and training needs and provision, and the application of new technologies in education and training (multimedia systems, artificial intelligence, distance education and training, etc.).


La décision mentionne un certain nombre de thèmes prioritaires spécifiques devant sous-tendre le programme : - importance des liens et du partenariat entre les systèmes d'éducation et de formation, et entre les secteurs public, privé et associatif travaillant dans ce domaines; - nécessité d'assurer que les systèmes d'éducation, de formation et d'orientation professionnelles permettent aux jeunes d'obtenir des qualifications professionnelles reconnues, par exemple par le biais d'unités capitalisables et de systèmes de transfert; - né ...[+++]

The Decision mentions a number of specific priority themes on which the Programme should be based: - the importance of links and partnership between education and training systems, and between public, private and voluntary sector bodies working in these fields; - the need to ensure that vocational education, training and guidance systems lead young people to obtain recognised vocational qualifications, e.g. through credit accumulation and transfer systems; - the need to improve and co-ordinate existing systems for providing young people with guidande; - the need to promote equality of opportun ...[+++]




datacenter (12): www.wordscope.fr (v4.0.br)

Sous-commission Education et formation ->

Date index: 2023-02-08
w