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Promotion de l'image de marque de l'Europe comme destination touristique par des campagnes coordonnées de publicité et de relations publiques dans les pays tiers. - Réalisation de campagnes de publicité coordonnées en incitant les habitants des Etats membres à part
ir en vacances hors saison. - Co-financement de projets-pilotes visant à corriger la saisonnalité et notamment à promouvoir l'offre touristique régionale hors saison. - Co-financement de projets-pilotes visant à faciliter les voyages des jeunes ainsi que des personnes âgée
...[+++]s ou handicapées. - Le soutien à l'établissement d'intinéraires historiques et culturels transnationaux. - 2 - - Favoriser le rapprochement des "curricula" des écoles hôtelières et du tourisme, ainsi que l'échange d'étudiantset de stagiaires du secteur.The priorities are : (i) Projecti
on of a distinctive image for Europe as a tourist destination through coordinated publicity and public relations campaigns in non-Community countries; (ii) Implementation of coordinated publicity campaigns aimed at encouraging people in the Member States to take out-of- season holidays; (iii) Co-financing of pilot projects aimed at correcting seasonal concentration and in particular promoting the attraction of regional tourism out of season; (iv) Co-financing of pilot projects designed to facilitate travel for young persons and also for the elderly or disabled; (v) Assistance in the establishment of t
...[+++]ransnational historical and cultural itineraries; - 2 - (vi) Action towards harmonization of the "curricula" of hotel management and catering and tourism training establishments, plus measures to facilitate the exchange of students and trainees in the tourism sector.