Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Achieve advertising measures for the vehicles
Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Advertising malpractice
Association advertising
Cinema ad
Cinema advertising
Cinema screen advertising
Collective advertising
Cooperative advertising
D-Cinema
D-cinema
Deceptive advertising
Digital Cinema
Digital cinema
Execute advertising measure for vehicles
Execute advertising measures for a vehicle
Execute advertising measures for the vehicles
False advertising
Film advertising
Group advertising
Joint advertising
Junk e-mail
Misleading advertising
Moving picture advertising
Spam
Subliminal advertising
Telephone advertising
Telephone classified advertising
Telephone directory advertising
Unfair advertising
Unsolicited commercial communication
Unsolicited e-mail advertising
Unsolicited electronic advertising
Yellow page advertising

Traduction de «Cinema advertising » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
cinema advertising [ cinema ad | cinema screen advertising | moving picture advertising | film advertising ]

publicité cinématographique [ publicité au cinéma | publicité dans les salles de cinéma | cinéma publicitaire ]


cinema advertising | film advertising

publicité cinématographique




advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


association advertising | collective advertising | cooperative advertising | group advertising | joint advertising

publicité collective | publicité compensée | publicité de produit


execute advertising measure for vehicles | execute advertising measures for a vehicle | achieve advertising measures for the vehicles | execute advertising measures for the vehicles

exécuter des mesures de publicité pour les véhicules


unsolicited electronic advertising [ junk e-mail | spam | unsolicited commercial communication | unsolicited e-mail advertising ]

publicité électronique non sollicitée [ communication commerciale non sollicitée | courriel-poubelle | courriel-rebut | courrier électronique commercial non sollicité | courrier électronique publicitaire non sollicité | pourriel | pullupostage | spam ]


telephone advertising [ yellow page advertising | telephone classified advertising | telephone directory advertising ]

publicité classée


D-Cinema [ d-cinema | Digital Cinema | digital cinema ]

d-cinéma [ cinéma numérique ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
A good command of foreign languages is also necessary for sales, logistics, subtitling, public relations, marketing, communication, cinema, advertising, journalism, banking, tourism and publishing.

Une bonne maîtrise des langues étrangères est également nécessaire pour la vente, la logistique, le sous-titrage, les relations publiques, le marketing, la communication, le cinéma, la publicité, le journalisme, la banque, le tourisme et l’édition.


banning local tobacco advertising on billboards, at points of sale and in cinemas,

interdire la publicité locale du tabac sur les panneaux, dans les points de vente et les cinémas,


The aim is to allow the Commission to gain an overall and accurate picture of the current situation and probable developments in advertising, sponsorship and teleshopping methods in the various media, i.e. television, radio, cinema and the Internet.

Le but de l'étude est de permettre à la Commission de se forger une idée complète et précise de la situation actuelle et des développements probables de la publicité, du parrainage et des techniques de télé-achat, dans les différents médias que sont la télévision, la radio, le cinéma et Internet.


[29] The purpose of the study was to provide the Commission with a thorough understanding and accurate vision of the state of play and likely further development of advertising, sponsorship and teleshopping techniques, across the different forms of media, namely television, radio, cinema and Internet.

Le but de l'étude était de permettre à la Commission de se faire une idée complète et précise de la situation actuelle et des développements probables de la publicité, du parrainage et des techniques de télé-achat, dans les différents médias que sont la télévision, la radio, le cinéma et Internet.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
advertising of tobacco or related products in cinemas.

de la publicité de produits du tabac ou produits connexes dans les cinémas.


(Return tabled) Question No. 1133 Mr. Hoang Mai: With regard to the Export Development Corportaion, Business Development Bank of Canada, Farm Credit Canada, and the Canada Mortgage and Housing Agency, since January 7, 2007, how much has been spent on: (a) radio advertising; (b) television advertising; (c) cinema advertising; (d) internet advertising; (e) advertising in print daily newspaper; (f) advertising in print magazines; (g) advertising in print weeklies or community papers; (h) public opinion research; (i) advertising design and production?

(Le document est déposé) Question n 1133 M. Hoang Mai: En ce qui concerne la Société pour l’expansion des exportations, la Banque de développement du Canada, Financement agricole Canada et la Société canadienne d’hypothèques et de logement, depuis le 7 janvier 2007, combien de fonds ont été affectés: a) à la publicité radiophonique; b) à la publicité télévisée; c) à la publicité au cinéma; d) à la publicité sur Internet; e) à la publicité dans les quotidiens imprimés; f) à la publicité dans les magazines imprimés; g) à la publicité dans les journaux hebdomadaires ou communautaires imprimés; h) à des sondages d’opinion publique; i ...[+++]


Moreover, it calls on Member States to adopt measures aimed at avoiding that certain forms of advertising and promotion for tobacco products reach children and adolescents (such as the use of tobacco brand names on non-tobacco merchandises, clothes or services; the distribution of promotional items; the use of outdoor billboards and posters and the use of cinema advertising).

En outre, la proposition invite les États membres à adopter des mesures visant à éviter que certaines formes de publicité et de promotion de produits du tabac ne soient ciblées sur des enfants et des adolescents (par exemple l'utilisation de marques de tabac sur des marchandises, vêtements ou services autres que des produits du tabac, la distribution d'objets promotionnels, l'utilisation de panneaux publicitaires à l'extérieur et d'affiches, et la publicité au cinéma).


Matters falling outside the scope of the Directive, such as indirect advertising or billboards and cinema advertising remain within the remit of national legislation and Member States can ban it if they wish so.

Les domaines ne relevant pas du champ d'application de la directive, tels que la publicité indirecte, demeurent de la compétence des législations nationales et les États membres peuvent imposer des interdictions dans ces matières également s'ils le souhaitent.


Consequently, the Commission adopted on 30 May 2001 a new proposal for a tobacco products advertising Directive to replace certain provisions of Directive 98/43/EC (like cinema advertising, poster advertising and indirect advertising).

En conséquence, la Commission a adopté, le 30 mai 2001, une nouvelle proposition de directive relative à la publicité en faveur des produits du tabac afin de remplacer certaines dispositions de la directive 98/43/CE (concernant la publicité cinématographique, la publicité par affichage et la publicité indirecte).


Thus the new proposal excludes provisions in those areas the Court had outlined as not contributing to facilitate trade in the Community like cinema advertising, poster advertising and indirect advertising.

Cette nouvelle proposition ne prévoit aucune disposition dans les domaines considérés par la Cour comme ne contribuant pas à faciliter les échanges commerciaux dans la Communauté: publicité cinématographique, publicité par affichage et publicité indirecte.


w