Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Ad creative
Advertisement
Advertising
Advertising - Creative
Advertising art director
Advertising campaign
Advertising copywriter
Advertising creative
Advertising director
Advertising malpractice
Art director
Artistic projects manager
CCI
Creative
Creative Advertising
Creative Europe
Creative coordinator
Creative copy consultant
Creative director
Creative manager
Deceptive advertising
False advertising
Foundation for Community Creativity
Junk e-mail
Misleading advertising
Spam
Subliminal advertising
Text writer
Unfair advertising
Unsolicited commercial communication
Unsolicited e-mail advertising
Unsolicited electronic advertising
Web copywriter

Traduction de «Creative Advertising » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Advertising - Creative [ Creative Advertising ]

Publicité [ Création publicitaire ]


creative [ ad creative | advertising creative ]

création publicitaire


advertising director | creative manager | creative coordinator | creative director

directrice de création | responsable de conception | directeur de création | directeur de création/directrice de création


creative copy consultant | web copywriter | advertising copywriter | text writer

conceptrice - rédactrice publicitaire | concepteur - rédacteur publicitaire | concepteur - rédacteur publicitaire/conceptrice - rédactrice publicitaire


advertising art director | creative director | art director | artistic projects manager

directrice artistique | directeur artistique | directeur artistique/directrice artistique


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


Creative Europe | Creative Europe - A new framework programme for the cultural and creative sectors (2014-2020)

Europe créative | Europe créative - Un nouveau programme-cadre pour les secteurs de la culture et de la création (2014-2020)


unsolicited electronic advertising [ junk e-mail | spam | unsolicited commercial communication | unsolicited e-mail advertising ]

publicité électronique non sollicitée [ communication commerciale non sollicitée | courriel-poubelle | courriel-rebut | courrier électronique commercial non sollicité | courrier électronique publicitaire non sollicité | pourriel | pullupostage | spam ]


Community Creativity, Inc. [ CCI | Foundation for Community Creativity ]

Community Creativity, Inc. [ CCI | Foundation for Community Creativity ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It has led to broader audiences, but it has also impacted advertising revenue and made the licensing and enforcement of the rights in these publications increasingly difficult.The Commission proposes to introduce a new related right for publishers, similar to the right that already exists under EU law for film producers, record (phonogram) producers and other players in the creative industries like broadcasters.

Cette évolution leur a permis d'élargir leur lectorat, mais a également eu une incidence sur leurs recettes publicitaires et a rendu le respect des droits dans ces publications de plus en plus difficile. Aussi la Commission propose-t-elle d'instaurer un nouveau droit voisin pour les éditeurs, comparable à celui qui existe déjà dans le droit de l'Union pour les producteurs de films, les producteurs de disques et les autres acteurs des industries créatives tels que les radiodiffuseurs.


Online platforms cover a wide range of activities including online advertising platforms, marketplaces, search engines, social media and creative content outlets, application distribution platforms, communications services, payment systems, and collaborative economy platforms.

Les plateformes en ligne recouvrent un large éventail d'activités parmi lesquelles les plateformes publicitaires en ligne, les places de marché en ligne, les moteurs de recherche, les médias sociaux et boutiques de contenu créatif, les plateformes de distribution d'applications, les services de communication, les systèmes de paiement et les plateformes d'économie collaborative.


49. Welcomes the Commission’s recognition of a definition of high-end cultural and creative industries as a sector of the economy which covers the high-end sections of markets for products and services and reflects specific characteristics such as the cultural and creative dimension of the product or service, the product’s prestige, intellectual property, manufacturing quality, design and innovation, and the way in which products and services are marketed and advertised; calls on the Commission to recognise the specific nature of the ...[+++]

49. approuve la reconnaissance par la Commission d'une définition des industries culturelles et créatives de haut de gamme comme étant un secteur de l'économie recouvrant les segments haut de gamme de différents marchés de produits et de services et reflétant des caractéristiques spécifiques, telles que la dimension culturelle et créative du produit ou du service, son prestige, la propriété intellectuelle, la qualité de fabrication, la conception et l'innovation, le mode de commercialisation et la publicité; invite la Commission à reconnaître la nature spécifique des métiers hautement qualifiés au sein de ces secteurs, qui sont sources ...[+++]


Advertising is a tool that benefits both the internal market (oiling the wheels of economic activity by stimulating competition, competitiveness, innovation and creativity) and consumers (by increasing choice and lowering prices).

La publicité est un instrument au bénéfice tant du marché intérieur en tant que "lubrifiant" de l'activité économique (stimulation de la concurrence, de la compétitivité, de l'innovation et de la créativité), que des consommateurs (diversité de choix, baisse des prix).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The principle that advertising shall be distinguishable from editorial content needs to be strongly established but its implementing means should be broadened to allow the development of new and creative advertising techniques while offering clarity and protection to viewers.

Si le principe d'une distinction entre la publicité et le contenu éditorial doit être fermement établi, le mode de mise en œuvre doit être élargi pour permettre le développement de nouvelles techniques publicitaires créatives tout en procurant aux spectateurs clarté et protection.


On 20 December 2007 the Commission adopted a Communication ‘A European approach to medial literacy in the digital environment’ focussing on media literacy for commercial communication covering issues related to advertising, media literacy for audiovisual works which is in part about raising awareness of European film and enhancing creativity skills and media literacy for online which, for example would give citizens a better knowledge of how Internet search engines work.

Le 20 décembre 2007, la Commission a adopté une communication intitulée «Une approche européenne de l'éducation aux médias dans l'environnement numérique» axée sur l'éducation aux médias relativement à la communication commerciale qui couvre des questions concernant la publicité, sur l'éducation aux médias relativement aux œuvres audiovisuelles qui consiste en partie à sensibiliser davantage aux films européens et à développer les capacités créatives, et sur l'éducation aux médias relativement au contenu en ligne qui, par exemple, permettrait de mieux comprendre comment fonctionnent les moteurs de recherche sur internet.


On 20 December 2007 the Commission adopted a Communication ‘A European approach to medial literacy in the digital environment’ (2) focussing on media literacy for commercial communication covering issues related to advertising, media literacy for audiovisual works which is in part about raising awareness of European film and enhancing creativity skills and media literacy for online which, for example would give citizens a better knowledge of how Internet search engines work.

Le 20 décembre 2007, la Commission a adopté une communication intitulée «Une approche européenne de l'éducation aux médias dans l'environnement numérique» (2) axée sur l'éducation aux médias relativement à la communication commerciale qui couvre des questions concernant la publicité, sur l'éducation aux médias relativement aux œuvres audiovisuelles qui consiste en partie à sensibiliser davantage aux films européens et à développer les capacités créatives, et sur l'éducation aux médias relativement au contenu en ligne qui, par exemple, permettrait de mieux comprendre comment fonctionnent les moteurs de recherche sur internet.


What is needed, here in Europe, is a creative industry; too many restrictions – particularly on advertising, which is the only source of income apart from fees – harm the creatives in particular and ultimately result in more trash or cheap imports and to fewer European productions.

Ce qu’il nous faut, ici en Europe, c’est une industrie créative, car trop de restrictions - surtout en matière de publicité, unique source de revenus en dehors des redevances - découragent en particulier les créatifs et, en fin de compte, conduisent à une augmentation des importations de mauvaise qualité ou bon marché et à une diminution des productions européennes.


What is needed, here in Europe, is a creative industry; too many restrictions – particularly on advertising, which is the only source of income apart from fees – harm the creatives in particular and ultimately result in more trash or cheap imports and to fewer European productions.

Ce qu’il nous faut, ici en Europe, c’est une industrie créative, car trop de restrictions - surtout en matière de publicité, unique source de revenus en dehors des redevances - découragent en particulier les créatifs et, en fin de compte, conduisent à une augmentation des importations de mauvaise qualité ou bon marché et à une diminution des productions européennes.


In cases where only certain forms of direct tobacco advertising are prohibited, the tobacco industry frequently shifts its advertising expenditure to other marketing, sponsorship and promotion strategies, using creative and indirect ways to promote tobacco products, especially with young people. In this way, the effect of partial advertising bans on tobacco consumption may be limited.

Dans le cas où seules certaines formes de publicité directe en faveur du tabac sont interdites, l'industrie du tabac transfère souvent ses dépenses publicitaires vers d'autres stratégies de marketing, de parrainage et de promotion, et utilise des méthodes originales et indirectes pour promouvoir les produits du tabac, en particulier auprès des jeunes, ce qui peut contribuer à limiter l'impact des interdictions partielles de la publicité visant à promouvoir la consommation de tabac.


w