Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CGPS
Cabinet in office
Canadian Government Printing Bureau
Canadian Government Printing Office
Canadian Government Printing Services
Civil service administrative officer
Court administration officer
Court administrative officer
Court registrar
E-administration
E-government
Electronic administration
Electronic government
GPO
Government Printing Office
Government Purchasing Office
Government administrative officer
Government in office
Keep veterinary administration records
Local authority administrator
Online administration
Produce and update veterinary administration records
Public administrative officer
SGI
Saskatchewan Government Insurance
Saskatchewan Government Insurance Office
Tribunal administrative officer
U.S. Virgin Islands Government Tourism Office
US Government Printing Office
United States Virgin Islands Government Tourism Office

Traduction de «Government administrative officer » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
government administrative officer | local authority administrator | civil service administrative officer | public administrative officer

adjointe administrative dans la fonction publique | adjoint administratif dans la fonction publique | adjoint administratif dans la fonction publique/adjointe administrative dans la fonction publique


Government Printing Office | US Government Printing Office | GPO [Abbr.]

imprimerie du Gouvernement


cabinet in office | government in office

le cabinet en fonction


Government Purchasing Office

Service des Achats de l'Etat | SAE [Abbr.]


United States Virgin Islands Government Tourism Office [ U.S. Virgin Islands Government Tourism Office ]

Bureau du tourisme des Îles Vierges des Etats-Unis [ Bureau du tourisme des Îles Vierges des E.-U. ]


Canadian Government Printing Services [ CGPS | Canadian Government Printing Office | Canadian Government Printing Bureau ]

Services d'imprimerie du gouvernement canadien [ SIGC | Imprimerie du gouvernement canadien ]


Saskatchewan Government Insurance [ SGI | Saskatchewan Government Insurance Office ]

Saskatchewan Government Insurance [ SGI | Saskatchewan Government Insurance Office ]


electronic government [ e-administration | e-government | electronic administration | online administration ]

administration électronique [ administration en ligne | e-administration | e-gouvernement ]


court administration officer | court registrar | court administrative officer | tribunal administrative officer

agent administratif judiciaire | agent administratif judiciaire/agente administrative judiciaire | agente administrative judiciaire


perform administrative record keeping in veterinary office | produce and update veterinary administration records | keep veterinary administration records | maintain administrative records in the veterinary office

tenir un registre administratif dans un cabinet vétérinaire
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
2002 was a year of expansion for TAIEX (Technical Assistance Information Exchange Office) in terms of the number of events, whether seminars and workshops, expert exchange programmes or study visits of government officials to Member State administrations, with the total rising to 802 from 492 a year earlier.

L'année 2002 a été une année d'expansion pour TAIEX (Bureau d'information sur l'assistance technique) en ce qui concerne le nombre d'événements organisés, qu'il s'agisse de séminaires et d'ateliers, de programmes d'échange d'experts ou de visites d'étude de fonctionnaires dans les administrations des États membres, puisque leur total s'est élevé à 802 contre 492 l'année précédente.


With me is Robert Best, director of government relations and public affairs with the Association of Universities and Colleges of Canada, and Pierre Killeen, the association's constituency and government relations officer; Robert Léger, government relations officer with the Canadian Association of University Teachers; and Judy Stymest, director of student aid and international student adviser at McGill University and Quebec regional representative on the board of directors of the Canadian Association of Student Fina ...[+++]

Je suis accompagnée de M. Robert Best, directeur des relations gouvernementales et des affaires publiques à l'Association des universités et collèges du Canada, et M. Pierre Killeen, agent des relations avec les membres et le gouvernement de la même association; M. Robert Léger, agent des relations gouvernementales de l'Association canadienne des professeurs d'université; et Mme Judy Stymest, directrice de l'aide aux étudiants et conseillère des étudiants internationaux à l'Université McGill, et représentante régionale du Québec au sein du conseil d'administration ...[+++]


I know when this government took office it had difficulties with regard to the lack of generally accepted accounting principles used by the government previous to its administration in 1993.

Je sais qu'au moment où le gouvernement a pris le pouvoir, il a eu de la difficulté en ce qui a trait au manque de principes comptables généralement acceptés par le gouvernement qui était en poste avant 1993.


According to the government, the Office of the Chief Actuary determined that this measure would cost $81 million plus $12 million in administration costs.

Selon le gouvernement, le Bureau de l'actuaire en chef a évalué le tout à 81 millions de dollars, et il a évalué les frais d'administration à 12 millions de dollars.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. The identity of, and the conditions governing the term, the duration and the termination of office of, the persons nominated by the Supervisory Body for appointment or renewal as persons responsible for the executive management and/or as members of the administrative bodies of the transmission system operator, and the reasons for any proposed decision terminating such term of office, shall be notified to the regulatory authority ...[+++]

2. Les conditions régissant le mandat, y compris sa durée et sa cessation, des personnes désignées par l’organe de surveillance en vue de leur nomination ou de leur reconduction en tant que responsables de la direction générale et/ou en tant que membres des organes administratifs du gestionnaire de réseau de transport, l’identité de ces personnes et les motifs de toute proposition de décision mettant fin à leur mandat, sont notifiés à l’autorité de régulation.


2. The identity and the conditions governing the term, the duration and the termination of office of the persons nominated by the Supervisory Body for appointment or renewal as persons responsible for the executive management and/or as members of the administrative bodies of the transmission system operator, and the reasons for any proposed decision terminating such term of office, shall be notified to the regulatory authority.

2. Les conditions régissant le mandat, y compris sa durée et sa cessation, des personnes désignées par l’organe de surveillance en vue de leur nomination ou de leur reconduction en tant que responsables de la direction générale et/ou en tant que membres des organes administratifs du gestionnaire de réseau de transport, l’identité de ces personnes et les motifs de toute proposition de décision mettant fin à leur mandat, sont notifiés à l’autorité de régulation.


This Directive shall apply to mergers of limited liability companies formed in accordance with the law of a Member State and having their registered office, central administration or principal place of business within the Community, provided at least two of them are governed by the laws of different Member States (hereinafter referred to as cross-border mergers).

La présente directive s'applique aux fusions de sociétés de capitaux constituées en conformité avec la législation d'un État membre et ayant leur siège statutaire, leur administration centrale ou leur principal établissement à l'intérieur de la Communauté, si deux d'entre elles au moins relèvent de la législation d'États membres différents (fusions ci-après dénommées «fusions transfrontalières»).


To ensure full electronic case handling for citizen- and business-friendly administration, the present efforts will, however, have to be pursued and combined with the reorganisation of government back-offices and the simplification of administrative procedures.

Afin d'assurer un traitement électronique convivial et complet des dossiers tant pour les citoyens que pour les entreprises, les efforts actuels devront cependant être poursuivis et combinés à une réorganisation des services centraux et à une simplification des procédures administratives.


for Police officers, State Protection Office officers, Internal Security Agency officers, Foreign Intelligence Agency officers (public security services), Border Guard officers, Government Security Bureau officers and National Fire Brigades officers, in the case of Polish periods of service and foreign periods of insurance: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie (Pension Office of the Ministry of Internal Affairs and Administration in Warsaw ...[+++]

pour le personnel de la police, des services de sûreté de l'État, de l'agence de sécurité intérieure, des services de renseignement (services de la sécurité publique), des services de surveillance des frontières, des services de sécurité du gouvernement et du corps national des sapeurs-pompiers, dans le cas de périodes de service accomplies sous législation polonaise et de périodes d'assurance accomplies sous législation étrangère: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie (service des pensions du ministère de l'intérieur et de l'administration ...[+++]


This one measure alone, Bill C-2, the first substantive bill introduced in the House after the new government took office, has already resulted in a saving of approximately $30 million through improved administration.

À elle seule, cette mesure, qui a été proposée à la Chambre dans le cadre du projet de loi C-2, le premier projet de loi réclamant une modification de fond à avoir été présenté après l'arrivée au pouvoir du nouveau gouvernement, a déjà fait réaliser des économies d'environ 30 millions de dollars, grâce à une meilleure administration.


w