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Analog feedback
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Artificial feedback device
Artificial-feedback device
Audio feedback
Collect and manage client feedback
Collect and manage customer feedback
Collect feedback from employees
DAF
DAF=delayed auditory feedback
Delayed auditory feedback
Draw feedback from staff
Evaluate customer feedback
Feedback
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Feedback carburettor
Feedback carburettor system
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H2O feedback
H2O greenhouse feedback
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Larsen effect
Manage feedback
Managing feedback
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Negative feedback
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Receive feedback
Receive feedback from staff
VR feedback device
Virtual-reality feedback device
Water vapor feedback
Water vapour feedback

Traduction de «Managing feedback » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
collect and manage client feedback | evaluate customer feedback | collect and manage customer feedback | measure customer feedback

analyser les commentaires des clients | évaluer les retours des clients | évaluer les commentaires des clients | mesurer les commentaires des clients


handle personal feedback | receive feedback | manage feedback | managing feedback

gérer les retours d'information


collect feedback from employees | receive feedback from staff | draw feedback from staff | gather feedback from employees

recueillir des commentaires d'employés


feedback carburettor [ feedback carb | feedback carburettor system | feedback carb system ]

carburateur à rétroaction [ carburateur à retour de l'information ]


artificial-feedback device [ artificial feedback device | virtual-reality feedback device | VR feedback device ]

dispositif à rétroaction virtuelle [ dispositif RV ]


H2O feedback [ water vapour feedback | water vapor feedback | H2O greenhouse feedback ]

rétroaction liée à la vapeur d'eau


delayed auditory feedback | DAF [Abbr.] | DAF=delayed auditory feedback [Abbr.]

feedback | rétroaction acoustique retardée | DAF [Abbr.]


analog feedback | analogue feedback

contre-réaction analogique


negative feedback | negative feedback loop

contre-réaction | réaction négative


feedback | audio feedback | Larsen effect

contre-réaction | réaction | retroaction | réinjection | effet Larsen
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It will also enforce relevant requirements under the WFD and – through its feedback on the first cycle of RBMPs — encourage Member States to better integrate drought risk management and climate change aspects in their future RBMPs and when developing cross sectoral and multi hazard risk management plans.

Cet observatoire fera également appliquer les exigences de la directive‑cadre sur l'eau et, par le retour d'informations qu'il fournira sur le premier cycle de PGBH, il encouragera les États membres à mieux intégrer les aspects liés à la gestion des risques de sécheresse et au changement climatique dans leurs futurs PGBH et dans les plans de gestion transsectoriels et multirisques.


Compliance monitoring shall include a feedback system of findings to the responsible management personnel to ensure effective and timely implementation of corrective actions as necessary.

La surveillance de la conformité comporte un système d’information en retour permettant de transmettre des constatations au personnel d’encadrement afin d’assurer l’application efficace et réactive des mesures correctives, s’il y a lieu.


The European Parliament, in its resolution of 7 July 2010 with recommendations to the Commission on Cross-Border Crisis Management in the Banking Sector, requested the Commission to submit ‘on the basis of Articles 50 and 114 of the Treaty on the Functioning of the European Union, one or more legislative proposals relating to an EU crisis-management framework, an EU financial stability fund, and a resolution unit’ and, in its resolution of 20 November 2012 with recommendations to the Commission on the report of the Presidents of the European Council, the European Commission, the European Central Bank and the Eurogroup ‘Towards a genuine ...[+++]

Dans sa résolution du 7 juillet 2010 contenant des recommandations à la Commission sur la gestion des crises transfrontalières dans le secteur bancaire, le Parlement européen a demandé à la Commission de lui présenter, «sur la base des articles 50 et 114 du traité sur le fonctionnement de l'Union européenne, une ou plusieurs propositions législatives relatives à un cadre de l'Union pour la gestion des crises, à un fonds de stabilité financière de l'Union et à une unité de résolution» et, dans sa résolution du 20 novembre 2012 contenant des recommandations à la Commission sur le rapport des présidents du Conseil européen, de la Commission ...[+++]


(1b) The European Parliament in its resolution of 7 July 2010 with recommendations to the Commission on Cross-Border Crisis Management in the Banking Sector requested ‘the Commission to submit [...] on the basis of Articles 50 and 114 of the Treaty on the Functioning of the European Union, one or more legislative proposals relating to an EU crisis-management framework, an EU financial stability fund (Fund), and a resolution unit’ and, in its resolution of 20 November 2012 with recommendations to the Commission on the report of the Presidents of the European Council, the European Commission, the European Central Bank and the Eurogroup ‘To ...[+++]

(1 ter) Dans sa résolution du 7 juillet 2010 contenant des recommandations à la Commission sur la gestion des crises transfrontalières dans le secteur bancaire, le Parlement européen a demandé à la Commission de lui présenter [...] sur la base des articles 50 et 114 du traité sur le fonctionnement de l'Union européenne, une ou plusieurs propositions législatives relatives à un cadre de l'Union pour la gestion des crises, à un fonds de stabilité financière de l'Union et à une unité de résolution« et, dans sa résolution du 20 novembre 2012 contenant des recommandations à la Commission sur le rapport des présidents du Conseil européen, de l ...[+++]


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8. Welcomes the internal auditor's conclusions that the Ombudsman has implemented two of the three recommendations to help improve the office of the Ombudsman in its internal management and control procedures in the processing of payment requests; points out that an improvement as regards timely feedback on actual payments is still needed; calls for the third recommendation, covering more timely feedback on actual payments, to be implemented without delay;

8. se félicite des conclusions de l'audit interne selon lesquelles le Médiateur a mis en œuvre deux des trois recommandations destinées à améliorer ses procédures de gestion et de contrôle internes en matière de traitement des demandes de paiement; souligne qu'il reste à apporter des améliorations concernant l'information en temps utile sur les paiements réellement effectués; demande que la troisième recommandation portant sur une fourniture plus ponctuelle des informations sur les paiements réellement effectués soit mise en œuvre sans retard;


8. Welcomes the internal auditor's conclusions that the Ombudsman has implemented two of the three recommendations to help improve the Ombudsman's office in its internal management and control procedures in the processing of payment requests; points out that an improvement as regards timely feedback on actual payments is still needed; calls for the third recommendation, covering more timely feedback on actual payments, to be implemented without delay;

8. se félicite des conclusions de l'audit interne selon lesquelles le Médiateur a mis en œuvre deux des trois recommandations destinées à améliorer ses procédures de gestion et de contrôle internes en matière de traitement des demandes de paiement; souligne qu'il reste à apporter des améliorations concernant l'information en temps utile sur les paiements réellement effectués; demande que la troisième recommandation portant sur une fourniture plus ponctuelle des informations sur les paiements réellement effectués soit mise en œuvre sans retard;


31. Believes that genuine and continuous involvement of beneficiaries in the planning and management of aid is one of the essential preconditions for high-quality, prompt humanitarian responses, particularly in the case of long-term crises; points out that in many cases there are no formal mechanisms in place to provide complaints/feedback from the beneficiary to the partner concerned or clear rules on the protection of whistleblowers; stresses that this is an important measure for improving the effectiveness and accountability, and ...[+++]

31. estime que l'association effective et continue des bénéficiaires à la planification et à la gestion de l'aide constitue l'une des conditions essentielles de la qualité et de la rapidité de la réaction humanitaire, en particulier dans le cas des crises de longue durée; souligne que, dans un grand nombre de cas, il n'existe aucun mécanisme formel pour transmettre les plaintes/observations du bénéficiaire au partenaire concerné ni de règles claires de protection de ceux qui dénoncent les pratiques abusives; fait valoir qu'il s'agit d'une mesure importante pour renforcer l'efficacité et la responsabilité, et prévenir les éventuelles ut ...[+++]


31. Believes that genuine and continuous involvement of beneficiaries in the planning and management of aid is one of the essential preconditions for high-quality, prompt humanitarian responses, particularly in the case of long-term crises; points out that in many cases there are no formal mechanisms in place to provide complaints/feedback from the beneficiary to the partner concerned or clear rules on the protection of whistleblowers; stresses that this is an important measure for improving the effectiveness and accountability, and ...[+++]

31. estime que l'association effective et continue des bénéficiaires à la planification et à la gestion de l'aide constitue l'une des conditions essentielles de la qualité et de la rapidité de la réaction humanitaire, en particulier dans le cas des crises de longue durée; souligne que, dans un grand nombre de cas, il n'existe aucun mécanisme formel pour transmettre les plaintes/observations du bénéficiaire au partenaire concerné ni de règles claires de protection de ceux qui dénoncent les pratiques abusives; fait valoir qu'il s'agit d'une mesure importante pour renforcer l'efficacité et la responsabilité, et prévenir les éventuelles ut ...[+++]


In this context the necessity of feedback from the management to the employees must be stressed.

Dans ce contexte, il convient également de souligner la nécessité d’un retour de l’information de la direction vers le personnel.


In this context the necessity of feedback from the management to the employees must be stressed.

Dans ce contexte, il convient également de souligner la nécessité d'un retour de l'information de la direction vers le personnel.


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