Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
BMA
Bank Marketing Association
CAMPUT
Canada's Energy and Utility Regulators
Canadian Association of Utility Commissioners
Financial Advertisers Association
Financial Public Relations Association
Public Utilities Advertising Association
Public Utilities Communicators Association
UCI
Utility Communicators International

Traduction de «Public Utilities Advertising Association » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Utility Communicators International [ UCI | Public Utilities Advertising Association | Public Utilities Communicators Association ]

Utility Communicators International [ UCI | Public Utilities Advertising Association | Public Utilities Communicators Association ]


Bank Marketing Association [ BMA | Financial Public Relations Association and Marketing Association | Financial Public Relations Association | Financial Advertisers Association ]

Bank Marketing Association [ BMA | Financial Public Relations Association and Marketing Association | Financial Public Relations Association | Financial Advertisers Association ]


Canada's Energy and Utility Regulators [ CAMPUT | Canadian Association of Members of Public Utility Tribunals | Canadian Association of Utility Commissioners ]

Les régulateurs en énergie et de services publics du Canada [ CAMPUT | Association canadienne des membres des tribunaux d'utilité publique | Association canadienne des commissaires d'utilité ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The advertising of veterinary medicinal products to persons who cannot properly appreciate the risk associated with their use may lead to medicine misuse or overconsumption which is liable to harm public or animal health, or the environment.

Permettre que de la publicité pour des médicaments vétérinaires soit adressée à des personnes qui ne peuvent apprécier correctement le risque lié à leur utilisation peut entraîner un usage anormal ou une surconsommation de médicaments susceptibles de nuire à la santé humaine ou animale ou à l’environnement.


These involve the private sector (e.g. food manufacturers, retail and the advertising industry), the public health sector and civil society organisations (e.g. sports, consumer and public health associations) working together.

Ces partenariats impliquent une collaboration entre le secteur privé (par exemple l’industrie alimentaire, le commerce de détail et l’industrie de la publicité), le secteur de la santé publique et les organisations de la société civile (comme les associations sportives, de consommateurs et de santé publique).


Question No. 654 Hon. John McKay: With regard to the proposed Rouge National Urban Park (RNUP): (a) how does the RNUP legislation and strategic plan incorporate the ecological integrity, water quality and quantity, and habitat restoration goals and priorities of (i) the Provincial Greenbelt Plan, (ii) the Rouge North Management Plan Section 4.1.1.2, (iii) the 2007 Rouge River Watershed Strategy and its targeted natural heritage system, (iv) the Little Rouge Corridor Management Plan (2007), (v) the Rouge Park Natural Heritage Action Plan (2008), (vi) the Toronto Great Lakes Area of Concern remedial action plan for Toronto, (vii) the feder ...[+++]

Question n 654 L'hon. John McKay: En ce qui concerne le Parc urbain national de la Rouge (PUNR) proposé: a) comment la législation et le plan stratégique tiennent-ils compte des buts et des priorités en matière d’intégrité de l’environnement, de quantité et de qualité de l’eau et de restauration de l’habitat (i) du Plan de la ceinture de verdure de la province, (ii) du Rouge North Management Plan (section 4.1.1.2), (iii) de la Rouge River Watershed Strategy (2007) et de son système patrimonial naturel ciblé, (iv) du Little Rouge Corridor Management Plan (2007), (v) du plan d’action pour la valorisation de patrimoine naturel de la Rouge ( ...[+++]


385.08 No person shall authorize the publication, issue or appearance of any advertisement in Canada that indicates the rate of interest offered by a retail association on an interest-bearing deposit or a debt obligation unless the advertisement discloses, in accordance with the regulations, how the amount of interest is to be calculated.

385.08 Nul ne peut autoriser la publication, la diffusion ou la parution au Canada d’une annonce publicitaire indiquant le taux d’intérêt offert par une association de détail sur les dépôts portant intérêt ou les titres de créance sans qu’y soit communiqué, en conformité avec les règlements, le mode de calcul des intérêts.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
385.2 No person shall authorize the publication, issue or appearance of any advertisement in Canada relating to arrangements referred to in subsection 385.18(4), loans, credit cards, payment cards or charge cards, offered to natural persons by a retail association, and purporting to disclose prescribed information about the cost of borrowing or about any other matter unless the advertisement discloses prescribed information at the prescribed time and p ...[+++]

385.2 Nul ne peut autoriser la publication, la diffusion ou la parution au Canada d’une annonce publicitaire concernant les arrangements visés au paragraphe 385.18(4), les prêts ou les cartes de paiement, de crédit ou de débit offerts par l’association de détail aux personnes physiques et censée donner des renseignements réglementaires sur le coût d’emprunt ou sur d’autres sujets si cette annonce ne donne pas les renseignements précisés par règlement selon les modalités — notamment de temps, lieu et forme — réglementaires.


37. Stresses that, since the advertising of consumer goods is associated directly with the press, radio and television media, of which it is an inseparable component, and indirectly with the film industry and television series in the form of product placement, it follows that reliable advertising and the promotion of healthy role models may have a positive influence on society's perceptions of issues such as gender roles and the human body image and normality; encourages advertisers to be more constructive in their advertisements, in order to promote the positive role of wom ...[+++]

37. souligne que, la publicité pour des biens de consommation étant directement intégrée à la presse et aux programmes radiophoniques et télévisuels, dont elle est indissociable, et, indirectement, aux films de cinéma et aux séries télévisées, sous la forme de placement de produits, une publicité responsable et la promotion de modèles sains peuvent avoir une influence positive sur la perception qu'a la société de questions telles que la répartition des rôles entre les hommes et les femmes, l'image du corps et la normalité; encourage les publicitaires à élabore ...[+++]


6. Stresses that, since the advertising of consumer goods is associated directly with the press, radio and television media, of which it is an inseparable component, and indirectly with the film industry and television series in the form of product placement, reliable advertising and the promotion of healthy role models may have a positive influence on society’s perceptions of issues such as gender roles, and the human body image and normality; encourages advertisers to be more constructive in their advertisements, in order to promote the positive role of women and men in so ...[+++]

6. souligne que, la publicité pour des biens de consommation étant directement intégrée à la presse et aux programmes radiophoniques et télévisuels, dont elle est indissociable, et, indirectement, aux films de cinéma et aux séries télévisées, sous la forme de placement de produits, une publicité responsable et la promotion de modèles sains peuvent avoir une influence positive sur la perception qu’a la société de questions telles que la répartition des rôles entre les hommes et les femmes, l'image du corps et la normalité; encourage les publicitaires à élabore ...[+++]


37. Stresses that, since the advertising of consumer goods is associated directly with the press, radio and television media, of which it is an inseparable component, and indirectly with the film industry and television series in the form of product placement, it follows that reliable advertising and the promotion of healthy role models may have a positive influence on society’s perceptions of issues such as gender roles and the human body image and normality; encourages advertisers to be more constructive in their advertisements, in order to promote the positive role of wom ...[+++]

37. souligne que, la publicité pour des biens de consommation étant directement intégrée à la presse et aux programmes radiophoniques et télévisuels, dont elle est indissociable, et, indirectement, aux films de cinéma et aux séries télévisées, sous la forme de placement de produits, une publicité responsable et la promotion de modèles sains peuvent avoir une influence positive sur la perception qu’a la société de questions telles que la répartition des rôles entre les hommes et les femmes, l'image du corps et la normalité; encourage les publicitaires à élabore ...[+++]


Election advertising means the transmission to the public by any means during an election period of an advertising message that promotes or opposes a candidate, including one that takes a position on an issue with which a registered party or candidate is associated.

La publicité électorale est la diffusion, sur un support quelconque au cours de la période électorale, d'un message publicitaire appuyant ou combattant un candidat, notamment par une prise de position sur une question à laquelle est associé un parti enregistré ou un candidat.


80. Association of Quebec Advertising Agencies – “Opinion of the Association.on the Impacts of Media Convergence on the Publications Industry”

80. Association des agences de publicité du Québec – « Opinion de l’Association.quant aux impacts de la convergence média sur l’industrie publicitaire »


w