Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Association advertising
Cinema ad
Cinema advertising
Cinema screen advertisement
Cinema screen advertising
Collective advertising
Cooperative advertising
Drum screen
Engine ground runup screen
Engine inlet aircraft ground servicing screen
Engine inlet screen
Film advertising
Ground run up screen
Group advertising
International Screen Advertising Services
International Screen Publicity Association
Joint advertising
Moving picture advertising
SAWA
Screen Advertising World Association
Screen advertising
Split-screen advertising
Theater-screen advertising
Trommel screen

Traduction de «Screen advertising » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
screen advertising | theater-screen advertising

publicité cinématographique


theater-screen advertising [ screen advertising ]

publicité cinématographique [ publicité à l'écran ]


Screen Advertising World Association [ SAWA | International Screen Advertising Services | International Screen Publicity Association ]

Association mondiale de la publicité cinématographique [ International Screen Advertising Services | International Screen Publicity Association ]


split-screen advertising

publicité sur écran partagé


split-screen advertising

publicité sur écran partagé


cinema advertising [ cinema ad | cinema screen advertising | moving picture advertising | film advertising ]

publicité cinématographique [ publicité au cinéma | publicité dans les salles de cinéma | cinéma publicitaire ]


cinema screen advertisement

annonce dans les salles de cinéma


association advertising | collective advertising | cooperative advertising | group advertising | joint advertising

publicité collective | publicité compensée | publicité de produit


engine inlet aircraft ground servicing screen | engine ground runup screen | engine inlet screen | ground run up screen

grille de protection pour la marche au point fixe


trommel screen (1) | drum screen (2)

crible rotatif | trommel
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The Directive provides support for new forms of advertising, such as split-screen advertising, virtual advertising and interactive advertising.

Elle soutient les nouvelles formes de publicité, telles que la publicité en écran partagé, la publicité virtuelle et la publicité interactive.


Split-screen advertising involves transmitting editorial content and advertising content simultaneously or in parallel.

L'écran partagé consiste en une diffusion simultanée ou parallèle de contenu rédactionnel et de contenu publicitaire.


With advertising limited to 20% per hour, the duration between two advertising screens is now 30 minutes, whereas we wanted to retain 45 minutes for European screens.

Si la publicité reste limitée à 20 % par heure, la durée entre deux écrans publicitaires passe à 30 minutes, alors que nous souhaitions maintenir au niveau européen 45 minutes entre deux écrans.


The Commission sets out to clarify how the TWF Directive should be applied to certain advertising practices (e.g. mini-spots, telepromotions) and to new advertising techniques (split-screen advertising, virtual advertising and interactive advertising).

La Commission s'attache à clarifier la façon dont la directive TSF s'applique à certaines pratiques publicitaires (par exemple, les mini-spots, les télépromotions) et aux nouvelles techniques de publicité (publicité sur écran partagé, publicité virtuelle et publicité interactive).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The objective of this communication is to clarify the way in which the "television without frontiers" (TWF) Directive should be applied to new advertising techniques (split-screen advertising, interactive advertising, product placement).

La présente communication a pour objet de clarifier la façon dont la directive «Télévision sans frontières» (TSF) s'appliquent aux nouvelles techniques de publicité (publicité, virtuelle, écrans partagés, publicité interactive, placement de produit).


The Commission explains that split-screen advertising may be superimposed during programmes, provided there is a period of 20 minutes between each advertising announcement.

La Commission explique qu'une publicité sous forme «d'écran partagé» peut être incrustée durant des programmes s'il s'écoule une période de vingt minutes entre chaque message.


Consequently, advertising has to be reinvented so that profits can still be made, for example through product placement, split screen, promotions, virtual advertising and interactive advertising.

Par conséquent, la publicité doit se réinventer de manière à toujours pouvoir faire des profits, par exemple grâce au placement de produit, aux écrans fractionnés, aux promotions, à la publicité virtuelle et à la publicité interactive.


TV is now facing important technological changes: there is more satellite TV, digital TV, convergence with the Internet and new advertising techniques, such as split-screen advertising.

La télévision est confrontée à des changements technologiques importants: il y a plus de chaînes par satellite, de chaînes numériques, une convergence avec l’internet ainsi que de nouvelles techniques de publicité, telles que la publicité sur écran partagé.


7. Notes that an element of legal uncertainty has now arisen as a consequence of the difficulty in interpreting how the Directive should be applied to split-screen, interactive services and advertising or sponsorship linked to the use of virtual imaging technology; notes, further, that any interpretation of advertising rules must help to preserve the integrity of broadcast works, in which connection the principle of the clear separation of advertising and programmes must be observed;

7. prend note de l'émergence d'une certaine insécurité juridique, qui découle de la difficulté à établir la manière d'appliquer la directive à la publicité sur écran partagé, aux services interactifs et à la publicité ou au parrainage liés à l'utilisation des techniques de création d'images virtuelles; estime cependant que toute interprétation des règles de publicité doit conduire à préserver l'intégrité des œuvres diffusées, dans le respect du principe d'une séparation claire entre les publicités et les émissions;


7. Notes that an element of legal uncertainty has now arisen as a consequence of the difficulty in interpreting how the Directive should be applied to split-screen, interactive services and advertising or sponsorship linked to the use of virtual imaging technology; notes, further, that any interpretation of advertising rules must help to preserve the integrity of broadcast works, in which connection the principle of the clear separation of advertising and programmes must be observed;

7. prend note de l'émergence d'une certaine insécurité juridique, qui découle de la difficulté à établir la manière d'appliquer la directive à la publicité sur écran partagé, aux services interactifs et à la publicité ou au parrainage liés à l'utilisation des techniques de création d'images virtuelles; estime cependant que toute interprétation des règles de publicité doit conduire à préserver l'intégrité des œuvres diffusées, dans le respect du principe d'une séparation claire entre les publicités et les émissions;


w