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2-point seat belt
3-point seat belt
Automatic safety belt
Automatic seat belt
Belt
Belt-force limiter
Belts
Fasten seat belt indicator
Fasten seat belt sign
Fasten seat belt warning light
Force limiting seat belt
Inflatable safety belt
Inflatable seat belt
Inflatable seatbelt
Lap belt
Lap seat belt
Load limiter
Passive safety belt
Passive seat belt
Safety belt
Seat belt
Seat belt airbag
Seat belt force limiter
Seat belt light
Seat belt load limiter
Seat belt mount
Seat belt not exempt
Seat belt reminder light
Seat belt sign
Seat belt warning light
Seat-belt warning light
Seatbelt airbag
Three-point seat belt
Two-point seat belt
Webbing
Webbing strap

Traduction de «Seat belt mount » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


seat belt warning light | seat-belt warning light | seat belt light | seat belt reminder light | fasten seat belt warning light | fasten seat belt indicator

témoin de ceinture de sécurité | voyant de ceinture de sécurité | témoin de rappel de bouclage


2-point seat belt | lap belt | lap seat belt | two-point seat belt

ceinture abdominale | ceinture avec sangle sous-abdominale | ceinture de sécurité sous-abdominale


seat belt force limiter | seat belt load limiter | belt-force limiter | force limiting seat belt | load limiter

limiteur d'effort de ceinture de sécurité | limiteur de tension de la sangle | limiteur d'effort de ceinture | limiteur d'effort | limiteur de charge | limiteur de force de la ceinture


passive seat belt [ passive safety belt | automatic seat belt | automatic safety belt ]

ceinture de sécurité passive


3-point seat belt | three-point seat belt

ceinture à triple point d'appui | ceinture à trois points | ceinture de sécurité 3-points | ceinture de sécurité à trois points | ceinture en Y


seat belt airbag [ seatbelt airbag | inflatable seat belt | inflatable seatbelt | inflatable safety belt ]

coussin gonflable de ceinture de sécurité [ sac gonflable de ceinture de sécurité | coussin gonflable de ceinture | sac gonflable de ceinture | ceinture de sécurité gonflable | airbag de ceinture de sécurité | airbag de ceinture ]


belt | belts | safety belt | seat belt | webbing | webbing strap

ceinture | ceinture de sécurité | courroie | courroie trapézoïdale


fasten seat belt sign [ seat belt sign ]

consigne lumineuse «boucler les ceintures» [ consigne «Bouclez vos ceintures» ]


Seat belt not exempt

aucune exemption au port de la ceinture de sécurité
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
53.7.7 Complete test report issued on the basis of the OECD standard Code for the official testing of rear mounted roll-over protective structures on narrow-track wheeled agricultural and forestry tractors, OECD Code 7 with seat-belt anchorages tested, Edition 2015 of July 2014, is provided with relevant documentation included in the information document: yes/no/not applicable (4)

53.7.7. Un rapport d'essais complet délivré sur la base du code normalisé de l'OCDE pour les essais officiels des structures de protection contre le renversement montées à l'arrière des tracteurs agricoles et forestiers à roues et à voie étroite, Code 7 de l'OCDE, avec essai des ancrages de ceintures de sécurité, version 2015 de juillet 2014, est fourni et la documentation pertinente est incluse dans la fiche de renseignements: oui/non/sans objet (4)


53.7.6. Complete test report issued on the basis of the OECD standard Code for the official testing of front mounted roll-over protective structures on narrow-track wheeled agricultural and forestry tractors, OECD Code 6 with seat-belt anchorages tested, Edition 2015 of July 2014, is provided with relevant documentation included in the information document: yes/no/not applicable (4)

53.7.6. Un rapport d'essais complet délivré sur la base du code normalisé de l'OCDE pour les essais officiels des structures de protection contre le renversement montées à l'avant des tracteurs agricoles et forestiers à roues et à voie étroite, Code 6 de l'OCDE, avec essai des ancrages de ceintures de sécurité, version 2015 de juillet 2014, est fourni et la documentation pertinente est incluse dans la fiche de renseignements: oui/non/sans objet (4)


(5) In the case of each non-adjustable seat belt anchorage for the upper end of an upper torso restraint, the intersection of the longitudinal centreline of the bolt hole and the surface of the mounting structure or, in designs using another means of attachment to the vehicle structure, the centroid of the means shall be located within the range indicated in section 6.1 of SAE Recommended Practice J383, Motor Vehicle Seat Belt Anchorages — Design Recommendations (June 1995), with reference to ...[+++]

(5) Dans le cas où l’ancrage de ceinture de sécurité de l’extrémité supérieure d’une ceinture-baudrier n’est pas réglable, l’intersection de l’axe longitudinal du trou de boulon de l’ancrage et de la surface de la structure de fixation ou, dans le cas d’un modèle d’ancrage utilisant un autre dispositif de fixation à la structure du véhicule, le centroïde du dispositif doit être situé dans les limites indiquées à l’article 6.1 de la pratique recommandée J383 de la SAE intitulée Motor Vehicle Seat Belt Anchorages — Design Recommendations (juin 1995) par rapport au gabarit point ...[+++]


The committee examined SOR/96-334 — Carriers and Transportation and Grain Handling Undertakings Information Regulations; SOR/2000-258 — Regulations Amending the Carriers and Transportation and Grain Handling Undertakings Information Regulations; SOR/2000-389 — Regulations Amending the Canadian Aviation Regulations (Parts VI and VII); SOR/2002-172 — Ships Registry and Licensing Fees Tariff; SOR/2002-451 — Regulations Amending the DNA Identification Regulations; SOR/2003 57 — egulations Amending the Motor Vehicle Safety Regulations (Seat Belt Anchorages and Windshield Mounting – Air Bag ...[+++]

Le Comité examine le DORS/96-334 — Règlement sur les renseignements des transporteurs; le DORS/2000-258 — Règlement correctif visant le Règlement sur les renseignements des transporteurs et des exploitants d’entreprises de transport et de manutention de grain; le DORS/2000-389 — Règlement modifiant le Règlement de l’aviation canadien (Parties VI et VII); le DORS/2002-172 — Tarif des droits d’immatriculation et de délivrance de permis de navires; le DORS/2002-451 — Règlement modifiant le Règlement sur l’identification par les empreintes génétiques; le DORS/2003-57 — Règlement modifiant le Règlement sur la sécurité des véhicules automobiles (ancrages de ceintures de sécurité et cadre de pare-bris ...[+++]


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The technical requirements for the EC type-approval of roll-over protection structures mounted in front of the driver’s seat on narrow-track wheeled agricultural or forestry tractors shall be those set out in point 3 of Code 6 (4) of the OECD Decision C(2008) 128 of October 2008, with the exception of points 3.2.4 (Test report), 3.4.1 (Administrative extension), 3.5 (Labelling) and 3.7 (Seat belt anchorage performance), reading as follows:

Les exigences techniques nécessaires à la réception CE par type des dispositifs de protection en cas de renversement, montés à l’avant des tracteurs agricoles ou forestiers à roues, à voie étroite, sont celles décrites au point 3 du code 6 (4) de la décision C(2008) 128 de l’OCDE d’octobre 2008, à l’exception des points 3.2.4 («Bulletin d’essai»), 3.4.1 («Extension administrative»), 3.5 («Identification») et 3.7 («Performances des ancrages de ceinture de sécurité»); elles se lisent comme suit:


The technical requirements for the EC type-approval of rear-mounted roll-over protection structures of narrow-track wheeled agricultural or forestry tractors shall be those set out in point 3 of Code 7 of the OECD Decision C(2008) 128 of October 2008, with the exception of points 3.1.4 (Test report), 3.3.1 (Administrative extensions), 3.4 (Labeling) and 3.6 (Seat belt anchorage performance), reading as follows:

Les exigences techniques nécessaires à la réception CE par type des dispositifs de protection montés à l’arrière, en cas de renversement des tracteurs agricoles ou forestiers à roues, à voie étroite, sont celles décrites au point 3 du code 7 de la décision C(2008) 128 de l’OCDE d’octobre 2008, à l’exception des points 3.1.4 (“Bulletin d’essai”), 3.3.1 (“Extension administrative”), 3.4 (“Marquage”) et 3.6 (“Performances des ancrages de ceinture de sécurité”); elles se lisent comme suit:


The technical requirements for the EC type-approval of roll-over protection structures mounted in front of the driver’s seat on narrow-track wheeled agricultural or forestry tractors shall be those set out in point 3 of Code 6 of OECD Decision C(2005) 1 of 29 March 2005, with the exception of points 3.2.4 (Test reports), 3.5 (Minor modifications), 3.6 (Labelling) and 3.7 (Seat belt anchorage performance)’.

Les exigences techniques nécessaires à la réception CE par type des dispositifs de protection en cas de renversement, montés à l’avant des tracteurs agricoles ou forestiers à roues, à voie étroite, sont celles décrites au point 3 du code 6 de la décision C(2005) 1 de l’OCDE du 29 mars 2005, à l’exception des points 3.2.4 (“bulletin d’essai”), 3.5 (“modifications mineures”), 3.6 (“identification”) et 3.7 (“performances des ancrages de ceinture de sécurité”)».




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'Seat belt mount' ->

Date index: 2022-01-24
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