Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Air passenger behaviour
Airline client service representative
Airline customer service representative
Airline customer-service instructor
Airline passenger behaviour
Behaviour of airline customers
Behavioural insight for customers' security
Check out customer traits
Expectations of air travellers
Human behaviour as part of a security programme
Human dynamics as part of hospitality security
Human dynamics as part of security in hospitality
Monitor customer behaviour
Monitor customers' behaviour
Observe clients' needs and attitude

Traduction de «behaviour airline customers » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
airline passenger behaviour | expectations of air travellers | air passenger behaviour | behaviour of airline customers

comportement des passagers aériens


check out customer traits | monitor customers' behaviour | monitor customer behaviour | observe clients' needs and attitude

faire attention au comportement des clients | observer avec attention le comportement de la clientèle | observer avec attention le comportement des clients | surveiller le comportement des clients


airline customer service representative [ airline client service representative ]

représentant du service à la clientèle de transporteur aérien [ représentante du service à la clientèle de transporteur aérien ]


airline customer-service instructor

instructeur du service à la clientèle de compagnie aérienne [ instructrice du service à la clientèle de compagnie aérienne ]


behavioural insight for customers' security | human dynamics as part of security in hospitality | human behaviour as part of a security programme | human dynamics as part of hospitality security

déplacements humains dans la cadre de la sécurité des hôtels | interactions humaines dans le cadre de la sécurité des établissements hôteliers | dynamiques humaines dans la cadre de la sécurité des établissements hôteliers | interactions humaines dans le cadre de la sécurité des hôtels
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Mr. Konrad von Finckenstein: To my mind, what you're talking about is unresponsive behaviour by the airline to customer complaints, etc., that because they have a dominant position, they don't have to.

M. Konrad von Finckenstein: À mon avis, vous parlez en fait d'un comportement irresponsable de la part de la ligne aérienne vis-à-vis les plaintes du client, etc., en raison de la position dominante qu'elle occupe.


In this connection, I would like the criteria for granting these funds to include the exemplary behaviour that the airlines must demonstrate in compensating their customers who have fallen victim to flight cancellations. Indeed, it is unacceptable that certain airlines should be abusing the force majeure clause to avoid their obligation under Regulation (EC) No 261/2004 to compensate passengers.

À cet égard, je souhaite que, parmi les critères retenus pour leur octroi, figure l’exemplarité dont les compagnies auront fait preuve dans l’indemnisation allouée à leurs clients victimes d’annulations de vol. En effet, il n’est pas acceptable que certaines compagnies abusent de la clause de force majeure afin d’échapper à leur obligation d’indemnisation des passagers, issue du règlement n° 261/2004.


w