Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apparel design teacher
Author teacher
Course Design Check List
Course Design Checklist
Course designer
Course-designer instructor
Course-designer teacher
Design and applied arts instructor
Design and applied arts vocational teacher
Design web-based courses
Designer of training courses
Instructional course design practitioner
Instructional designer
Refresher courses for teachers
Retraining for teachers
Training course design
Training course for teachers of physical education
Training course planning and design
Training designer
Vocational design and applied arts educator
Vocational instructor in design and applied arts

Traduction de «course-designer teacher » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
author teacher [ course-designer teacher | course-designer instructor ]

enseignant-concepteur [ enseignant-auteur | pédagogue-concepteur | pédagogue concepteur ]


designer of training courses | instructional course design practitioner | instructional designer | training designer

concepteur de formation | conceptrice de programmes d'études | concepteur pédagogique/conceptrice pédagogique | conceptrice de formation


training course design | training course planning and design

ingénierie de la formation


refresher courses for teachers | retraining for teachers

recyclage des enseignants


training course for teachers of physical education

formation des professeurs d'éducation physique


Course Design Check List [ Course Design Checklist ]

Liste de contrôle: Conception de cours


apparel design teacher

professeur de création de mode [ professeure de création de mode ]




design and applied arts instructor | vocational instructor in design and applied arts | design and applied arts vocational teacher | vocational design and applied arts educator

enseignante d’arts appliqués de la voie professionnelle | enseignant d’arts appliqués de la voie professionnelle | enseignant d’arts appliqués de la voie professionnelle/enseignante d’arts appliqués de la voie professionnelle


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
This platform, the world's biggest teachers' network, offers staff (teachers, head teachers, librarians, etc.) and pupils opportunities to communicate, collaborate and work on projects together. Develop a self-assessment tool on digital capacity (SELFIE) so that schools in the EU can, on a voluntary basis and using a set of common criteria, evaluate their digital capacity and develop and improve the way they use technologies for digital age learning. Further support Member States in providing high quality early childhood education and care and step up efforts to help them learn from each other and identify what works best. Offer policy g ...[+++]

Cette plateforme, qui constitue le plus important réseau d'enseignants au monde, offre au personnel scolaire (enseignants, chefs d'établissement, bibliothécaires, etc.) et aux élèves des possibilités de communiquer, de collaborer et d'œuvrer ensemble à des projets; élaborer un outil d'autoévaluation sur la capacité numérique (SELFIE - self-assessment tool on digital capacity) afin que les écoles de l'UE puissent, sur une base volontaire et au moyen d'un ensemble de critères communs, évaluer leur capacité numérique et développer et améliorer la manière dont elles utilisent les technologies d'apprentissage à l'ère numérique; continuer d' ...[+++]


Question No. 217 Mr. Yvon Godin: With regard to the National Defence Official Languages Program Transformation Model: (a) who exactly must be bilingual under the Model; (b) do all National Defence members have the right to receive orders from their superiors in English or French and what is the rationale for this; (c) has National Defence ever required all its members to be bilingual; (d) is the Model consistent with the Official Languages Act and on what criteria is this answer based; (e) does the Model run counter to all the efforts made in the past to comply with the Official Languages Act; (f) what method is used, and by what means, to ensure that working groups within units can provide services in both official languages when nece ...[+++]

Question n 217 M. Yvon Godin: —En ce qui concerne le Modèle de transformation du programme des langues officielles du ministère de la Défense nationale: a) qui précisément doit être bilingue selon le Modèle; b) tous les membres du ministère de la Défense nationale ont-ils le droit de recevoir des ordres de leurs supérieurs en français ou en anglais et quelle en est l'explication; c) le ministère de la Défense nationale a-t-il déjà exigé le bilinguisme de tous ses membres; d) le Modèle respecte-t-il la Loi sur les langues officielles et sur quels critères se base-t-on pour répondre à cette question; e) le Modèle va-t-il à l’encontre de tous les efforts qui ont été faits précédemment pour respecter la Loi sur les langues officielles; f) ...[+++]


More specifically, thanks to the scope for cooperation provided by the Erasmus programme since 1987 and Action II under the Lingua programme since 1990, 2 200 inter-university cooperation programmes involving 1 300 higher-education establishments and 14 000 partnerships have resulted in: * mobility for more than 200 000 students and 15 000 teachers; * design of 700 intensive programmes and 800 common curricula; * 145 higher-education establishments have participated in a pilot project to introduce the ECTS (European Community course credit transfer system), intended to facilitate the academic recognition of studies abroad; * 20 000 te ...[+++]

Plus précisément, grâce aux possibilités de coopération offertes par le programme ERASMUS depuis 1987 et l'Action II du programme LINGUA depuis 1990, 2.200 programmes interuniversitaires de coopération impliquant 1.300 établissements d'enseignement supérieur et 14.000 partenariats ont fourni les structures nécessaires pour : ° la mobilité de plus de 200.000 étudiants et 15.000 enseignants; ° la réalisation de 700 programmes intensifs et de 8OO curricula en commun. ° 145 établissements d'enseignement supérieur ont participé à un projet pilote pour l'introduction du système ECTS (système européen de transfert des unités de cours capitalis ...[+++]


This course, which is given in English and has been designed by specialist teachers from 25 different countries, has attracted a large number of students from the Member States and EFTA countries.

Ce cours, dispensé en anglais et conçu par des enseignants spécialisés de 25 pays différents, a attiré de nombreux étudiants des Etats membres et des pays de l'AELE.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Since its launch in 1990, the Lingua programme has led to: * 70 European cooperation programmes involving 280 continuing training establishments and enabling 20 000 language teachers to participate in continuing training courses abroad; * 80 000 youth exchanges under joint education projects; * 240 projects to promote language learning in the economy, involving 1 100 establishments; * 80 projects designed to disseminate innovations in language learning, involving 350 establishments, and 80 projects involving the development of teaching aids for the less common and less taught languages.

Depuis son lancement en 1990, le programme LINGUA a permis le développement de : ° 70 programmes de coopération européenne impliquant 280 institutions de formation continue et 20 000 enseignants de langues ont participé à des cours de formation continue à l'étranger; ° échanges de 80.000 jeunes dans le cadre des projets éducatifs conjoints; ° 240 projets impliquant 1.100 institutions, visant à promouvoir l'apprentissage de langues dans le monde économique; ° 80 projets impliquant 350 institutions, visant à la diffusion de l'innovation dans l'apprentissage des langues et 80 projets de développement de supports didactiques pour les lang ...[+++]


Also, of course, we represent all the community college teachers, who would love to have some input and participation in the design and, once again, the delivery of these programs.

Nous représentons aussi, bien entendu, tous les enseignants des collèges communautaires, qui aimeraient être associés et participer à l'élaboration ou, là encore, à la prestation de ces programmes.


w