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Aftercare
Catamnesis
Follow on mission
Follow up mission
Follow-on
Follow-on mission
Follow-on posting
Follow-up
Follow-up action
Follow-up article
Follow-up care
Follow-up care
Follow-up letter
Follow-up message
Follow-up mission
Follow-up posting
Follow-up procurement
Follow-up request
Followup
Post-development review
Post-implementation review
Post-rehabilitation support
Second request
Subsequent procurement
Surgical follow-up
System follow-up

Traduction de «follow-up posting » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
follow-up posting [ follow-up | follow-up article | follow-on posting | follow-on | followup ]

suivi [ suivi d'article ]


system follow-up [ post-implementation review | post-development review ]

suivi du système [ suivi d'un système | revue post-implémentation ]


follow-up message | follow-on posting | follow-on | followup | follow-up

suivi d'article | article follow-up


follow-up mission [ follow up mission | follow-on mission | follow on mission ]

mission subséquente


follow-up | follow-up care | catamnesis

suivi | catamnèse


follow-up letter | follow-up request | second request

rappel | lettre de suivi | lettre de relance | lettre de rappel


aftercare (1) | follow-up care (2) | post-rehabilitation support (3)

suivi post-traitement (1) | suivi post-cure (2) | suivi (3) | postcure (4) | post-cure (5)




subsequent procurement | follow-up procurement

acquisition complémentaire


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
5.1.3. Measures taken following ex-post evaluation

5.1.3. Dispositions prises à la suite de l'évaluation ex post


5.1.3. Measures taken following ex-post evaluation

5.1.3. Dispositions prises à la suite de l'évaluation ex post


5.1.3 Measures taken following ex-post evaluation

5.1.3 Dispositions prises à la suite de l'évaluation ex post


The decision to close the Bureau of Drug Research was a reorganization of the resources and a setting of priorities, not in any way a weakening of our capacity to review drugs and to follow up post-market.

La décision de fermer le Bureau de recherche, médicaments représente une réorganisation de nos ressources et l'établissement de priorités, et non un affaiblissement quelconque de notre capacité d'examiner les médicaments et d'assurer le suivi après leur commercialisation.


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FINANCIAL CORRECTION RATES FOLLOWING EX POST VERIFICATION

TAUX DES CORRECTIONS FINANCIÈRES CONSÉCUTIVES À UNE VÉRIFICATION EX POST


(Return tabled) Question No. 223 Ms. Kirsty Duncan: With respect to Lyme disease-carrying ticks and Lyme disease in Canada: (a) what percentage of Lyme disease cases are thought to be reported, (i) what percentage of people who receive treatment for Lyme disease develop post-treatment Lyme disease syndrome, (ii) what percentage of people with untreated Lyme disease infections experience intermittent bouts of arthritis, (iii) what percentage of untreated Lyme disease patients are at risk of developing chronic neurological complaints months to years after infection; (b) based on all epidemiological data collected since Lyme disease became a nationally-reportable disease, what is the most recent data available about Lyme disease cases, broken ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 223 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne les tiques transporteuses de la maladie de Lyme et la maladie de Lyme au Canada: a) quel pourcentage de cas de maladie de Lyme serait déclaré, (i) quel pourcentage de personnes traitées pour la maladie de Lyme présente le syndrome post-traitement, (ii) quel pourcentage de personnes non traitées pour la maladie de Lyme éprouve des accès intermittents d’arthrite, (iii) quel pourcentage de patients dont la maladie de Lyme n’est pas traitée sont susceptibles de se plaindre de symptômes neurologiques des mois ou des années après avoir été infectées; b) d’après l’ensemble des données épidémiologiques recueillies depuis que la maladie de Lyme est devenue une maladie à d ...[+++]


Question No. 397 Ms. Kirsty Duncan: With respect to initiatives and programs run by the Department of National Defence (DND) and Veterans Affairs Canada (VAC) in relation to veterans’ health and welfare: (a) what are the issues affecting (i) Canada’s traditional war veteran population, (ii) Canadian Forces (CF) veterans; (b) for each group of veterans in (a), how many cases were there per identified issue, per year, over the last five years; (c) for each group of veterans in (a), what changes have occurred in the issues over the last five years; (d) for CF veterans, what key issues are anticipated following the withdrawal from Afghani ...[+++]

Question n 397 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne les initiatives et les programmes gérés par le ministère de la Défense nationale (MDN) et Anciens Combattants Canada (ACC) à l'égard de la santé et du bien-être des anciens combattants: a) quels sont les problèmes (i) des anciens combattants ayant fait du service de guerre, (ii) des anciens combattants des Forces canadiennes (FC); b) pour chaque groupe d’anciens combattants en a), combien y a-t-il eu de cas par an au cours des cinq dernières années, par problème relevé; c) pour chaque groupe d’anciens combattants en a), quels changements a-t-on observés dans les problèmes rencontrés ...[+++]


(Return tabled) Question No. 374 Ms. Kirsty Duncan: With respect to veterans, Canadian Forces (CF) members and their mental health needs: (a) what are the 31 recommendations regarding post-traumatic stress disorder (PTSD) made in 2002 by the Ombudsman for the Department of National Defence and the Canadian Forces, Mr. André Marin, listing for each recommendation (i) whether it is unfulfilled, partly fulfilled, or completed, (ii) any action taken to date; (b) what are the nine highlighted recommendations in the second follow-up report, made in 200 ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 374 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne les anciens combattants, les membres des Forces canadiennes (FC) et leurs besoins de santé mentale: a) quelles sont les 31 recommandations concernant le trouble de stress post-traumatique (TSPT) qui ont été faites en 2002 par l’Ombudsman du ministère de la Défense nationale et des Forces canadiennes, M. André Marin, en indiquant, pour chaque recommandation (i) si on y a donné suite au complet, en partie, ou pas du tout, (ii) les mesures prises à ce jour; b) quelles sont les neuf recommandations qui sont mises en relief dans le deuxième rapport de suivi et qui ont été faites en 2008 par l’Ombudsman intérimaire du ministère de la Défense nationale et des Forces can ...[+++]


It concluded that 3900 additional human resources would be needed. The breakdown of these 3900 posts is as follows: 3400 posts in the operational establishment plans (Part A of the budget), 150 posts in the research establishment plans (Part B of the budget), 560 additional appropriations for outside personnel in Part A of the budget, less a reduction in appropriations for the equivalent of 210 outside personnel currently financed in Part B of the budget.

Elle est parvenue à la conclusion qu'il lui faudrait 3900 postes supplémentaires, répartis de la manière suivante: 3400 postes inscrits au tableau des effectifs, catégorie fonctionnement (partie A du budget), 150 postes inscrits au tableau des effectifs, catégorie recherche (partie B du budget), 560 postes sur les crédits supplémentaires pour le personnel extérieur dans la partie A du budget, moins une réduction de crédit équivalant à 210 emplois de personnel extérieur actuellement financé sur la partie B du budget.


5.1.3 Measures taken following ex post evaluation

5.1.3 Dispositions prises à la suite de l'évaluation ex post




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'follow-up posting' ->

Date index: 2023-08-21
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