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Brake application
Brake pipe initiated application
Brakes application
Braking systems in locomotives
Braking systems in trains
Dynamics of locomotive brakes
Full application of brake
Full application of the brake
Full brake application
Full braking
Full wheel braking
Full-power braking system
Full-powered brake
Fully powered brakes
Locomotive brake applications
Non-muscular energy braking system
Service
Service application
Service application of the brakes
Service brake application
Train initiated application

Traduction de «full application brake » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
full application of brake | full brake application

serrage à fond


full application of the brake | full braking

freinage à bloc | freinage à fond




full-powered brake [ fully powered brakes ]

frein à asservissement intégral [ frein intégralement asservi ]


non-muscular energy braking system [ full-power braking system ]

système de freinage à énergie non musculaire [ système de freinage à centrale hydraulique haute pression ]


train initiated application [ brake pipe initiated application ]

freinage d'urgence provenant de la conduite générale




braking systems in locomotives | dynamics of locomotive brakes | braking systems in trains | locomotive brake applications

applications de freinage d'une locomotive




service brake application | service application of the brakes | service application | service

serrage gradué | serrage gradué du frein | freinage gradué | serrage gradué des freins | serrage normal | serrage normal du frein | freinage normal | serrage normal des freins
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
From the second phase, the energy consumption corresponding to the initial brake application may be taken into account, by subtracting one full brake application from the four full applications prescribed in points 5.1.1.4, 5.1.1.5, 5.1.1.6 and 5.1.2.6 for each of the second, third and fourth phases used in the test procedure prescribed in point 5.1.1 as applicable.

À partir de la deuxième phase, l'énergie consommée pendant le premier freinage peut être prise en compte, en soustrayant un des quatre actionnements à fond prescrits aux points 5.1.1.4, 5.1.1.5, 5.1.1.6 et 5.1.2.6 pour chacune des deuxième, troisième et quatrième phases utilisées, le cas échéant, lors de la procédure d'essai prescrite au point point5.1.1, selon le cas.


When tested with the energy source stopped, the supply line blocked off, a reservoir of 0,5 litre capacity connected to the pneumatic control line and the system at cut-in and cut-out pressures, the pressure at full application of the braking control device shall be between 650 and 850 kPa at the coupling heads of the supply line and the pneumatic control line, irrespective of the load condition of the vehicle.

Lors de l'essai avec arrêt de la source d'énergie et obturation de la conduite d'alimentation, un réservoir d'une capacité de 0,5 l raccordé à la conduite de commande pneumatique, le système étant essayé à la pression de conjonction et à la pression de disjonction, la pression doit, quand la commande de freinage est actionnée à fond de course, être comprise entre 650 et 850 kPa aux têtes d'accouplement de la conduite d'alimentation et de la conduite de commande pneumatique, quel que soit l'état de chargement du véhicule.


The TPWS system interfaces to the train brake system and provides a full emergency brake application if:

Le système TPWS s'interface avec le système de freinage du train et déclenche un freinage d'urgence:


The TPWS system interfaces to the train brake system and provides a full emergency brake application if:

Le système TPWS s'interface avec le système de freinage du train et déclenche un freinage d'urgence:


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From the second phase, the energy consumption corresponding to the initial brake application may be taken into account, by subtracting one full brake application from the four full applications prescribed in point 5.1.1.4 (and 5.1.1.5, 5.1.1.6 and 5.1.2.6) of this Annex for each of the second, third and fourth phases used in the test prescribed in point 5.1.1 of this Annex as applicable.

À partir de la deuxième phase, on peut tenir compte de la consommation d'énergie correspondant au premier freinage, en soustrayant un freinage à fond de course des quatre prescrits au point 5.1.1.4 (et 5.1.1.5, 5.1.1.6 et 5.1.2.6) de la présente annexe pour chacune des deuxième, troisième et quatrième phases utilisées dans l'essai prescrit au point 5.1.1 de la présente annexe selon le cas.


3.1.2.In the case of a vehicle authorized to draw trailers of category O3 or O4 fitted with compressed air brakes, when tested with the energy source stopped, the supply line blocked off and a reservoir of 0,5-litre capacity connected to the control line, the pressure at full application of the braking control must be between 6,5 and 8 bar at the coupling head of the supply line and between 6 and 7,5 bar at the coupling head of the control line, irrespective of the load condition of the vehicle.

3.1.2.Dans le cas d'un véhicule autorisé à tirer des remorques de la catégorie O3 ou O4 équipées d'un système de freinage à air comprimé, et essayé avec la source d'énergie coupée, la conduite d'alimentation isolée et un réservoir de 0,5 l raccordé à la conduite de commande, les pressions lors de l'application à fond de course de la commande de freinage doivent se situer entre 6,5 et 8 bars à la tête d'accouplement de la conduite d'alimentation et entre 6 et 7,5 bars à la tête d'accouplement de la conduite de commande, quel que soit l'état de ...[+++]


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