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Advertisement
Advertisement layout
Advertising
Advertising campaign
Advertising layout artist
Advertising layout designer
Advertising malpractice
Association advertising
Collective advertising
Cooperative advertising
Deceptive advertising
Decide leatherwear warehouse layout
Design spatial layout of outdoor areas
Determine lather goods warehouse layout
Determine layout of leatherwear warehouse
Develop spatial layout of outdoor areas
Draw up spatial layout of outdoor areas
Examine adt layout
Examine advertisement layout
Examine layouts for advertisement
False advertising
Group advertising
Inspect advertisement layout
Joint advertising
Junk e-mail
Layout of advertisement
Misleading advertising
Outdoor areas spatial layout design
Plan and implement leatherwear warehouse layout
Spam
Subliminal advertising
Unfair advertising
Unsolicited commercial communication
Unsolicited e-mail advertising
Unsolicited electronic advertising

Traduction de «layout advertisement » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
examine adt layout | examine layouts for advertisement | examine advertisement layout | inspect advertisement layout

examiner la maquette d’une publicité


layout of advertisement [ advertisement layout ]

maquette d'une annonce [ maquette publicitaire ]


advertising layout designer

dessinateur-maquettiste publicitaire [ dessinatrice-maquettiste publicitaire ]




advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


association advertising | collective advertising | cooperative advertising | group advertising | joint advertising

publicité collective | publicité compensée | publicité de produit


determine layout of leatherwear warehouse | plan and implement leatherwear warehouse layout | decide leatherwear warehouse layout | determine lather goods warehouse layout

déterminer l’agencement d’un magasin d'articles de maroquinerie


draw up spatial layout of outdoor areas | outdoor areas spatial layout design | design spatial layout of outdoor areas | develop spatial layout of outdoor areas

agencer l’espace de zones extérieures


unsolicited electronic advertising [ junk e-mail | spam | unsolicited commercial communication | unsolicited e-mail advertising ]

publicité électronique non sollicitée [ communication commerciale non sollicitée | courriel-poubelle | courriel-rebut | courrier électronique commercial non sollicité | courrier électronique publicitaire non sollicité | pourriel | pullupostage | spam ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In Germany, almost all regional (Land) laws governing the press and media require publishers to include the term ‘advertisement’ (‘Anzeige’) for any publication for remuneration in their periodicals, unless it is already evident from the arrangement and layout of the publication that it is an advertisement.

En Allemagne, presque toutes les lois régionales relatives à la presse et aux médias imposent aux éditeurs de presse d’indiquer la mention « annonce » (« Anzeige ») pour toute publication à titre onéreux dans leurs périodiques, à moins que la disposition ou la conception de cette publication ne permettent, de façon générale, de reconnaître sa nature publicitaire.


Accordingly, that directive does not preclude the application of a national provision under which publishers are required to identify specifically, in this case through the use of the term ‘advertisement’ (‘Anzeige’), any publication in their periodicals for which they receive remuneration, unless it is already evident from the arrangement and layout of the publication that it is an advertisement.

Dès lors, cette directive ne s’oppose pas à l’application d’une disposition nationale en vertu de laquelle les éditeurs de presse sont tenus de faire figurer une mention spécifique, en l’occurrence le terme « annonce » (« Anzeige »), sur toute publication dans leurs périodiques pour laquelle ils perçoivent une rétribution, à moins que la disposition ou la conception de cette publication ne permettent, de façon générale, de reconnaître la nature publicitaire de celle-ci.


11. Following the entry into force of the revised Energy Labelling Directive, encourages the Commission to assess, before the 2014 date mentioned in the Directive, the impact of the new energy labelling layout, and the mandatory reference to the energy-label scheme in advertisements on consumers' behaviour and to take further measures if necessary to increase their effectiveness;

11. invite la Commission, après l'entrée en vigueur de la directive révisée sur l'étiquetage énergétique, à évaluer, avant la date de 2014 visée par la directive, les répercussions de la nouvelle présentation de l'étiquetage énergétique et de la référence obligatoire faite au régime d'étiquetage énergétique dans les publicités sur le comportement des consommateurs, et de prendre, le cas échéant, de nouvelles mesures destinées à en accroître l'efficacité;


11. Following the entry into force of the revised Energy Labelling Directive, encourages the Commission to assess, before the 2014 date mentioned in the Directive, the impact of the new energy labelling layout, and the mandatory reference to the energy-label scheme in advertisements on consumers' behaviour and to take further measures if necessary to increase their effectiveness;

11. invite la Commission, après l'entrée en vigueur de la directive révisée sur l'étiquetage énergétique, à évaluer, avant la date de 2014 visée par la directive, les répercussions de la nouvelle présentation de l'étiquetage énergétique et de la référence obligatoire faite au régime d'étiquetage énergétique dans les publicités sur le comportement des consommateurs, et de prendre, le cas échéant, de nouvelles mesures destinées à en accroître l'efficacité;


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11. Following the entry into force of the revised Energy Labelling Directive, encourages the Commission to assess, before the 2014 date mentioned in the Directive, the impact of the new energy labelling layout, and the mandatory reference to the energy-label scheme in advertisements on consumers' behaviour and to take further measures if necessary to increase their effectiveness;

11. invite la Commission, après l'entrée en vigueur de la directive révisée sur l'étiquetage énergétique, à évaluer, avant la date de 2014 visée par la directive, les répercussions de la nouvelle présentation de l'étiquetage énergétique et de la référence obligatoire faite au régime d'étiquetage énergétique dans les publicités sur le comportement des consommateurs, et de prendre, le cas échéant, de nouvelles mesures destinées à en accroître l'efficacité;


After studying plastic arts in the 1970s, she received an attestation of collegial studies in advertising layout a few years later.

Après des études en arts plastiques dans les années 1970, elle obtiendra quelques années plus tard une attestation d'études collégiales en maquette publicitaire.


The first is the issue of advertising and how far we can go to promote energy-efficient product selling practices without hampering the role of civil liberties or freedom of the press, and the second is the issue of the layout of the label – whether it should be a closed label or an open-ended scale label.

La première est la question de la publicité, et jusqu’où nous pouvons aller pour promouvoir des pratiques de vente de produits énergétiquement efficaces sans entraver pour autant le rôle des libertés civiles ou la liberté de la presse, et la seconde est la question de la présentation de l’étiquette – celle de savoir si elle doit être une étiquette à validité limitée ou à validité illimitée.


Retailers will have to incur additional costs as proposed advertising and product displays will require changes in store layouts.

Les détaillants devront subir des coûts supplémentaires alors que les dispositions proposées sur la publicité et l'étalage du produit exigeront des modifications dans l'aménagement des magasins.


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