Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Accreditation of learning outcomes
Assess power needs
Assess students' preliminary learning experiences
Assesses students' preliminary learning experiences
Assessing power needs
Assessing students' preliminary learning experiences
Assessment of learning outcomes
Basic learning need
Certification of learning outcomes
Determine power needs
Evaluate power needs
Gauge students' preliminary learning experiences
LPAD
Learning Propensity Assessment Device
Learning needs analyses
Learning needs analysis
Learning needs assessment
Learning needs evaluation
Learning potential assessment device
RPL
Recognition of learning outcomes
Recognition of prior learning
Transferability of learning outcomes
VPL
Validation of non-formal and informal learning
Validation of of learning outcomes
Validation of prior learning
WCEFA
World Conference on Education For All

Traduction de «learning needs assessment » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
learning needs analyses | learning needs assessment | learning needs analysis | learning needs evaluation

analyse des besoins d'apprentissage


Guide for Supervisor - GOS Training and Learning Needs Assessment Tool

Guide à l'intention du superviseur - Outil d'évaluation des besoins en matière de formation et d'apprentissage du SOG


Guide for COD Supervisors - GOS COD Training and Learning Needs Assessment Questionnaire Tool

Guide à l'intention du superviseur de la DOR - Questionnaire d'évaluation des besoins en matière de formation et d'apprentissage de la DOR


Employee Guide - COD GOS Training / Learning Needs Assessment Questionnaire

Guide à l'intention de l'employé - Évaluation des besoins en matière de formation et d'apprentissage de la DOR


assesses students' preliminary learning experiences | assessing students' preliminary learning experiences | assess students' preliminary learning experiences | gauge students' preliminary learning experiences

évaluer les expériences d'apprentissage préliminaires d'étudiants


determine power needs | evaluate power needs | assess power needs | assessing power needs

évaluer les besoins d'électricité


Learning potential assessment device | Learning Propensity Assessment Device | LPAD [Abbr.]

Evaluation dynamique du potentiel d'apprentissage | LPAD [Abbr.]


validation of prior learning | validation of non-formal and informal learning | accreditation of learning outcomes | assessment of learning outcomes | certification of learning outcomes | recognition of learning outcomes | transferability of learning outcomes | validation of of learning outcomes | recognition of prior learning [ VPL | RPL ]

validation des acquis d'expérience | validation des acquis | validation de l'apprentissage non formel et informel [ VAE ]


basic learning need

besoin d'apprentissage essentiel | besoin éducatif fondamental


World Conference on Education For All | World Conference on Education for All: Meeting Basic Learning Needs | WCEFA [Abbr.]

conférence mondiale Éducation pour tous | Conférence mondiale sur l'Education pour Tous | Conférence mondiale sur l'éducation pour tous | Conférence mondiale sur l'éducation pour tous d'ici à l'an 2000 - Répondre aux besoins éducatifs de base | WCEFA [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Such schemes should fully take into account the particular needs and circumstances of SMEs and should provide expert advice on how to assess competence and learning needs.

Ces plans devraient entièrement tenir compte des besoins et des circonstances propres aux PME et devraient fournir des conseils informés sur la manière d'évaluer les besoins en termes de compétences et d'apprentissage.


2. The sending organisation shall fill in the learning and development plan as provided for in the Commission Delegated Regulation to be adopted on the basis of Article 9(2) of Regulation (EU) No 375/2014 and identify the assessed competences of successfully selected candidate volunteers and their learning needs, to be transmitted to the training providers.

2. L'organisation d'envoi complète le plan d'apprentissage et de développement visé dans le règlement délégué de la Commission à adopter sur la base de l'article 9, paragraphe 2, du règlement (UE) no 375/2014 et recense les compétences évaluées des candidats volontaires retenus ainsi que leurs besoins d'apprentissage pour les transmettre aux prestataires de formation.


1. Based on the results of the recruitment process, the needs of the hosting organisation and the envisaged deployment, the sending organisation shall assess, in consultation with the hosting organisation and the candidate volunteer, the learning needs and identify training programme modules in which to participate based on the following criteria:

1. S'appuyant sur les résultats de la procédure de recrutement, les besoins de l'organisation d'accueil et le déploiement envisagé, l'organisation d'envoi évalue les besoins d'apprentissage, en concertation avec l'organisation d'accueil et le candidat volontaire, et détermine les modules du programme de formation auxquels le candidat doit participer en fonction des critères suivants:


In addition, human resource specialists administered competency-based evaluation tools, conducted learning needs assessments, and provided individual and collective learning plans in various service areas.

De plus, des spécialistes en ressources humaines ont appliqué des outils d'évaluation axés sur les compétences, mené des évaluations des besoins en matière d'apprentissage et préparé des plans d'apprentissage individuels et collectifs dans divers secteurs administratifs.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In order for the competences, learning needs and outcomes of the EU Aid Volunteers to be documented and assessed, they should follow an easy-to-use learning and development plan throughout their participation in the initiative.

Pour que leurs compétences, besoins d'apprentissage et acquis de l'éducation et de la formation soient recensés et évalués, les volontaires de l'aide de l'Union européenne devraient suivre un plan d'apprentissage et de développement convivial tout au long de leur participation à l'initiative.


It says action is urgently needed to promote innovation in the classroom to take advantage of increased use of social media, open educational resources and the rise of data-driven learning and assessment.

Il souligne l'urgence de promouvoir l’innovation dans les salles de classe pour tirer profit de l’utilisation accrue des médias sociaux, des ressources éducatives libres et de l’essor de l’apprentissage et l’évaluation guidés par les données.


The continued development of competency profiles and the assessment of learning needs will help the Administration to identify the skills and qualities required for positions, and to evaluate employee performance.

En continuant d'établir les profils de compétence et d'évaluer les besoins d'apprentissage, l'Administration pourra définir les compétences et les qualités qu'exigent ces postes, et évaluer le rendement des employés.


They require an hour or two, at the most three, depending on the learning needs, to assess what the needs are, work with the company to know what technical skills are required, and then marry those in very targeted interventions.

Ils faut une ou deux heures, trois au maximum, selon les besoins d'apprentissage, pour évaluer quels sont les besoins, pour travailler avec l'entreprise afin de connaître quelles compétences techniques sont nécessaires et ensuite, vous combinez ces éléments dans des interventions très ciblées.


(Return tabled) Question No. 865 Ms. Kirsty Duncan: With respect to cuts in government funding to newcomer settlement organizations: (a) how does this policy reflect Canada’s commitment to cultural diversity; (b) what, if any, needs assessments of newcomers to Canada have been undertaken over the last five years, if none were undertaken, why not, and of those undertaken, (i) when were they undertaken, (ii) by whom, (iii) what were the results, (iv) what were the chief recommendations; (c) what was the detailed process undertaken to examine funding of newcomer settlement programs, which led to the government's cuts; (d) over the past f ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 865 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la réduction des subventions gouvernementales aux organismes d’aide à l’établissement des nouveaux arrivants: a) en quoi cette politique correspond-elle à l’engagement du Canada en faveur de la diversité culturelle; b) a-t-on cherché depuis cinq ans à évaluer les besoins des nouveaux arrivants, si non, pourquoi pas, si oui, (i) quand ces évaluations ont-elles été menées, (ii) qui les a menées, (iii) quels résultats ont-elles donnés, (iv) sur quelles recommandations ont-elles débouché; c) comment s’y est-on pris au juste pour examiner le budget des programmes d’aide à l’établissement des nouveaux arrivants en vue de les réduire; d) depuis cinq ans, combien le go ...[+++]


a coherent approach to competence development, based on the European reference framework of key competences for lifelong learning , implies the need for stronger efforts to improve reading literacy and other basic skills, as well as more personalised approaches to learning that respond to the unique needs of each pupil, that involve suitable forms of assessment and that lead to better motivation for learning.

une approche cohérente du développement des compétences, fondée sur le cadre de référence européen des compétences clés pour l'éducation et la formation tout au long de la vie , requiert des efforts plus soutenus pour améliorer la maîtrise de la lecture et d'autres compétences de base, ainsi que des formules d'apprentissage plus personnalisées qui répondent aux besoins individuels de chaque élève, qui comportent les formes d'évaluation adéquates et qui stimulent l'intérêt pour l'apprentissage.


w