Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bottom-up control structure
Bottom-up inference
Data-driven control structure
Data-driven inference
Event-driven control structure
Event-driven inference
Expectation driven control structure
Expectation-driven reasoning
Expectation-driven thinking
Goal driven thinking
Goal-driven control structure
Top-down approach
Top-down control structure
Top-down thinking

Traduction de «Expectation driven control structure » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
expectation driven control structure | expectation-driven reasoning

structure de contrôle basée sur les attentes | structure de contrôle basée sur les prévisions


expectation-driven thinking | goal driven thinking | goal-driven control structure | top-down approach | top-down control structure | top-down thinking

haut-bas | pensée but-dirigée | raisonnement dirigé par le but | raisonnement guidé par le but


bottom-up control structure | bottom-up inference | data-driven control structure | data-driven inference | event-driven control structure | event-driven inference

raisonnement guidé par les données
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
On public finances, after achieving a certain degree of fiscal consolidation in 2014, the structural deficit (excluding banking recapitalisation costs) increased in 2015 from 4.2 % of GDP to 4.7 % of GDP, largely driven by expenditure measures taken in the aftermath of the terrorist attacks, and despite expenditure savings generated by the lower than expected oil prices.

Pour ce qui est des finances publiques, après un certain degré d’assainissement budgétaire en 2014, le déficit structurel (hors coûts de recapitalisation du secteur bancaire) a augmenté en 2015, passant de 4,2 % du PIB à 4,7 % du PIB, essentiellement du fait des mesures de dépenses prises à la suite des attentats terroristes, et en dépit des économies générées par des prix du pétrole plus faibles que prévu.


However, in 2015, largely driven by expenditure measures taken in the aftermath of the terrorist attacks, and despite expenditure savings generated by the lower than expected oil prices, the structural deficit is expected to increase to 4.7% of GDP.

En 2015, toutefois, en raison essentiellement de mesures ayant trait aux dépenses, adoptées au lendemain des attentats terroristes, et malgré les économies rendues possibles grâce à des prix du pétrole moins élevés que prévu, le déficit structurel devrait grimper à 4,7 % du PIB.


However, in 2015, largely driven by expenditure measures taken in the aftermath of the terrorist attacks, and despite expenditure savings generated by the lower than expected oil prices, the structural deficit is expected to increase to 4.7% of GDP.

En 2015, toutefois, en raison essentiellement de mesures ayant trait aux dépenses, adoptées au lendemain des attentats terroristes, et malgré les économies rendues possibles grâce à des prix du pétrole moins élevés que prévu, le déficit structurel devrait grimper à 4,7 % du PIB.


It will take time to ensure complete consistency of approach but this action is expected to improve awareness of control structures and sources of assurance and will help pinpoint weaknesses and define improvements.

Même s'il faut du temps pour assurer la cohérence globale de cette approche, cette action devrait améliorer la perception des structures de contrôle et des sources d'assurance et contribuera à mettre en évidence les points faibles et à déterminer les améliorations à apporter.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
34. Welcomes the fact that the devolution process has now extended to almost all delegations; seeks confirmation that appropriate staff training and controls are accompanying the devolution of resources and decision-making powers to delegations; asks for a report outlining the state of play of the devolution process, describing the expected benefits with quantifiable indicators and setting out the benefits so far achieved and detailing the control structures in place in delegations, including the state of ...[+++]

34. se félicite de ce que la quasi totalité des délégations soit déconcentrée; demande à ce qu'on lui confirme que la déconcentration des ressources et des pouvoirs de décision vers les délégations s'accompagne de la formation du personnel et des contrôles appropriés; demande un rapport sur l'état d'avancement du processus de déconcentration, décrivant les avantages escomptés au moyen d'indicateurs quantifiables, les avantages retirés jusqu'à présent, les structures de contrôle mises en place au sein des délégations et l'état d'avance ...[+++]


34. Welcomes the fact that the devolution process has now extended to almost all delegations; seeks confirmation that appropriate staff training and controls are accompanying the devolution of resources and decision-making powers to delegations; asks for a report outlining the state of play of the devolution process, describing the expected benefits with quantifiable indicators and setting out the benefits so far achieved and detailing the control structures in place in delegations, including the state of ...[+++]

34. se félicite de ce que la quasi totalité des délégations soit déconcentrée; demande à ce qu'on lui confirme que la déconcentration des ressources et des pouvoirs de décision vers les délégations s'accompagne de la formation du personnel et des contrôles appropriés; demande un rapport sur l'état d'avancement du processus de déconcentration, décrivant les avantages escomptés au moyen d'indicateurs quantifiables, les avantages retirés jusqu'à présent, les structures de contrôle mises en place au sein des délégations et l'état d'avance ...[+++]


34. Welcomes the fact that the devolution process has now extended to almost all delegations; seeks confirmation that appropriate staff training and controls are accompanying the devolution of resources and decision-making powers to delegations; asks for a report outlining the state of play of the devolution process, describing the expected benefits with quantifiable indicators and setting out the benefits so far achieved, and detailing the control structures in place in delegations, including the state of ...[+++]

34. se félicite de ce que la quasi totalité des délégations soit déconcentrée; demande à ce qu'on lui confirme que la déconcentration des ressources et des pouvoirs de décision vers les délégations s'accompagne de la formation du personnel et des contrôles appropriés; demande un rapport sur l'état d'avancement du processus de déconcentration, décrivant les avantages escomptés au moyen d'indicateurs quantifiables, les avantages retirés jusqu'à présent, les structures de contrôle mises en place au sein des délégations et l'état d'avance ...[+++]


28. Notes the Commission's report on the Evaluation of the Devolution Process; is aware that the deconcentration exercise is nearing completion; seeks reassurance that appropriate controls are accompanying the devolution of resources and decision-making powers to delegations; asks for a report in time for the next discharge exercise outlining the state of play of the devolution process, describing the expected benefits with quantifiable indicators and setting out the benefits so far achieved, and detailing the control structures in place in delegat ...[+++]

28. prend acte du rapport de la Commission sur l'évaluation du processus de déconcentration; constate que le processus de déconcentration touche à sa fin; demande à ce qu'on lui confirme que la déconcentration des ressources et des pouvoirs de décision vers les délégations s'accompagne des contrôles appropriés; demande à recevoir, en temps utile pour la prochaine décharge, un rapport sur l'état d'avancement du processus de déconcentration qui décrit les avantages escomptés au moyen d'indicateurs quantifiables, les avantages retirés jusqu'à présent, les structures de contrô ...[+++]


28. Notes the Commission's report on the Evaluation of the Devolution Process ; is aware that the deconcentration exercise is nearing completion; seeks reassurance that appropriate controls are accompanying the devolution of resources and decision-making powers to delegations; asks for a report in time for the next discharge exercise outlining the state of play of the devolution process, describing the expected benefits with quantifiable indicators and setting out the benefits so far achieved, and detailing the control structures in place in delegat ...[+++]

28. prend acte du rapport de la Commission sur l'évaluation du processus de déconcentration ; constate que le processus de déconcentration touche à sa fin; demande qu'on lui confirme que la déconcentration des ressources et des pouvoirs de décision vers les délégations s'accompagne des contrôles appropriés; demande à recevoir, en temps utile pour la prochaine décharge, un rapport sur l'état d'avancement du processus de déconcentration qui décrit les avantages escomptés au moyen d'indicateurs quantifiables, les avantages retirés jusqu'à présent, les structures de contrô ...[+++]


We do not expect it to be the maritime equivalent of NORAD, because NORAD is a more robust command and control structure based on the immediacy of aerospace operations.

Nous ne nous attendons pas à obtenir l'équivalent de NORAD, parce qu'il s'agit d'une structure de commandement et de contrôle plus robuste qui repose sur l'instantanéité des opérations aérospatiales.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'Expectation driven control structure' ->

Date index: 2023-08-08
w