Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Advertising malpractice
Association advertising
Blog reader
Blogs reader
Collective advertising
Competent reader
Cooperative advertising
Corporate advertising
Deceptive advertising
Editorial advertisement
Effective reader
English
Expert reader
False advertising
Group advertising
Image advertising
Institutional advertising
Joint advertising
Junk e-mail
Misleading advertising
Multifont optical reader
Multifont reader
Multifount reader
Multiple-font reader
Multiple-fount reader
Proficient reader
Reader advertisement
Reader of blogs
Reader of weblogs
Reading notice
Skilled reader
Spam
Subliminal advertising
Unfair advertising
Unsolicited commercial communication
Unsolicited e-mail advertising
Unsolicited electronic advertising
Weblog reader
Weblogs reader

Traduction de «Reader advertisement » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
reader advertisement [ reading notice | editorial advertisement ]

annonce rédactionnelle [ publicité rédactionnelle ]




advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


blog reader | weblog reader | blogs reader | weblogs reader | reader of blogs | reader of weblogs

lecteur de blogues | lectrice de blogues | lecteur de carnets Web | lectrice de carnets Web | lecteur de cybercarnets | lectrice de cybercarnets | lecteur de blogs


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


skilled reader [ expert reader | proficient reader | competent reader | effective reader ]

lecteur expert [ lecteur compétent | lecteur efficace ]


multifont reader [ multifont optical reader | multifount reader | multiple-font reader | multiple-fount reader ]

lecteur multipolice


association advertising | collective advertising | cooperative advertising | group advertising | joint advertising

publicité collective | publicité compensée | publicité de produit


corporate advertising | image advertising | institutional advertising

publicité de prestige | publicité institutionnelle


unsolicited electronic advertising [ junk e-mail | spam | unsolicited commercial communication | unsolicited e-mail advertising ]

publicité électronique non sollicitée [ communication commerciale non sollicitée | courriel-poubelle | courriel-rebut | courrier électronique commercial non sollicité | courrier électronique publicitaire non sollicité | pourriel | pullupostage | spam ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The scale of our market, the competition for readers from American magazines, and the negative impact on our advertising revenues of the spillover advertising that Canadians see in American magazines have all meant that Canadian publishers will survive only if they produce quality magazines that Canadians want to read and at the same time operate at peak efficiency.

À cause de l'étendue de notre marché, de la concurrence que leur livrent les éditeurs américains auprès de nos lecteurs et de l'impact négatif sur leurs recettes publicitaires de la publicité que les Canadiens voient dans les périodiques américains plutôt que canadiens, nos éditeurs ne peuvent survivre qu'en produisant des périodiques de qualité que les Canadiens veuillent lire tout en fonctionnant avec une efficience optimale.


Whatever the explanation, the answer to this objection is that, whether or not the Canadian magazine market is underdeveloped for readers, allowing foreign publishers to produce split-run advertising editions will make no difference to the number of magazines that are available to readers.

Quelle que soit l'explication, on peut répondre à cette objection que, même si le marché canadien du magazine était insuffisant pour les lecteurs, ce n'est pas en ouvrant le marché des services publicitaires aux éditeurs américains qu'on changera quoi que ce soit au nombre de magazines offerts aux lecteurs.


.first, that the advertisement prejudices the future proceedings of the House and of the Finance Committee.; and second, that the advertisement is a contempt of Parliament because it leads readers to infer that the House has no role in the passage of the tax, thus misleading the Canadian public concerning the procedures employed by Parliament in adopting such legislation.

d'abord, [.] cette publicité nuit aux futures délibérations de la Chambre et du Comité des finances [.] et deuxièmement, [.] ces annonces constituent un outrage au Parlement parce qu'elles amènent les lecteurs à conclure que la Chambre n'a aucun rôle à jouer dans l'adoption de cette taxe, induisant ainsi le public canadien en erreur au sujet de la procédure suivie par le Parlement pour l'adoption d'une telle mesure législative.


His campaign indicated to readers that his campaign had helped pay for the advertisement.

On indiquait aux lecteurs que l'annonce avait été payée dans le cadre de sa campagne.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
A rapid glance through the White Paper leaves the reader with the impression that the Commission is seeking to communicate mainly through technological support and opinion-multiplier networks. While such an approach should not be neglected, we should not forget the importance of direct communication with the man in the street. The Commission may have something to learn regarding the potentially direct and immediate impact of advertising.

Une lecture rapide du Livre blanc laisse penser que la Commission engage la plupart de ses efforts de communication sur les moyens technologiques et sur les réseaux multiplicateurs d'opinions : c'est ce qu'il faut faire aussi mais il ne faut pas oublier le message direct aux simples citoyens.Peut-être qu'elle aurait à apprendre quelque chose des capacités de communication immédiates et saisissantes que la publicité sait réaliser.


[English] The factors that define the environment in which Canadian publishers compete for Canadian readers include: the impact of foreign magazines on the market; the relatively small size of the Canadian population; the difficulties and cost of distribution over our huge territory; the openness of Canadians to foreign cultural products; the effects of the cover prices of imported magazines on the Canadian price structure; news stand competition from foreign magazines; and the impact of overflow advertising on the potential adv ...[+++]

[Traduction] Les conditions dans lesquelles les éditeurs canadiens doivent se livrer concurrence pour gagner l'attention des lecteurs canadiens sont influencées par des facteurs comme l'impact des magazines étrangers sur notre marché, la taille relativement restreinte de la population canadienne, la difficulté de distribuer les revues sur notre vaste territoire et le coût que cela suppose, l'ouverture des Canadiens face aux produits culturels étrangers, l'effet sur la structure de prix canadienne du prix des revues importées, la concu ...[+++]


w