Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advanced Level
Applied art education
Art
Art education
Baccalaureate
Certificate of proficiency
Courses in the fine and performing arts
Design and applied arts instructor
Design and applied arts vocational teacher
Diploma
Education through art
European baccalaureate
Fine arts conservatory instructor
Fine arts conservatory teacher
Fine arts educator
Fine arts instructor
General Certificate of Secondary Education
Implement educational art activities
Plan art activities that are educational
Plan art educational activities
Plan educational art activities
School and training certificates
Secondary art education
Secondary education
Secondary school
Teaching of art
University degree
Upper secondary-level education and training
Vocational design and applied arts educator
Vocational instructor in design and applied arts

Traduction de «Secondary art education » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
applied art education | courses in the fine and performing arts | secondary art education

enseignement artistique | formation artistique


plan art activities that are educational | plan educational art activities | implement educational art activities | plan art educational activities

planifier des activités d'éducation artistique


art education [ teaching of art ]

éducation artistique [ enseignement artistique ]


fine arts conservatory instructor | fine arts conservatory teacher | fine arts educator | fine arts instructor

professeure des beaux-arts | professeur des beaux-arts | professeur des beaux-arts/professeure des beaux-arts


design and applied arts instructor | vocational instructor in design and applied arts | design and applied arts vocational teacher | vocational design and applied arts educator

enseignante d’arts appliqués de la voie professionnelle | enseignant d’arts appliqués de la voie professionnelle | enseignant d’arts appliqués de la voie professionnelle/enseignante d’arts appliqués de la voie professionnelle


art education | education through art

éducation artistique




upper secondary-level education and training

formation de degré secondaire


secondary education [ secondary school ]

enseignement secondaire [ école secondaire ]


diploma [ Advanced Level | baccalaureate | certificate of proficiency | European baccalaureate | General Certificate of Secondary Education | university degree | School and training certificates(ECLAS) ]

diplôme [ baccalauréat | baccalauréat européen | certificat d'aptitude | diplôme universitaire | titre universitaire ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Vocational education activities have increased since 2001, when the Malta College for Arts, Science and Technology was set up, although further efforts should be made to both improve the success rate in secondary education and reduce the number of early school leavers.

Les activités de formation professionnelle se sont développées depuis 2001, date de création du College for Arts, Science and Technology de Malte, même si des efforts supplémentaires sont nécessaires pour améliorer le taux de réussite dans l'enseignement secondaire et réduire le nombre des situations d'échec scolaire.


* by 2010, at least 85 % of 22 year olds in the European Union should have completed upper secondary education - this benchmark is reinforced by Employment Guideline n° 4, adopted under Art 128(2) of the Treaty.

* d'ici 2010, au moins 85% des jeunes de 22 ans dans l'Union européenne devraient avoir terminé l'enseignement secondaire supérieur - ce critère est renforcé par la ligne directrice pour l'emploi n° 4, adoptée en vertu de l'article 128, paragraphe 2, du traité.


In 2001 I founded the Malta College of Arts, Science and Technology. This provided modern solutions, in the field of post-secondary vocational education and training.

En 2001, j'ai fondé le Collège maltais des arts, des sciences et des technologies Cela a permis de mettre en œuvre des solutions modernes dans le domaine de l'éducation et de la formation professionnelle post-secondaires.


15. Underlines the importance of art, culture and sport in education and training and the need to pay particular attention to these subjects in pre-primary, primary and secondary education and lifelong learning; considers that, as well as developing vocational and technical abilities, cultural and social education are an integral part of education and training policy because they help develop non-academic aptitudes, thus fostering ...[+++]

15. souligne l'importance de l'art, de la culture et du sport dans l'éducation et la formation et la nécessité de les considérer comme des aspects importants dans l'enseignement préscolaire, primaire et secondaire, mais aussi tout au long de la vie; considère que l'éducation culturelle et sociale fait partie intégrante des politiques d'éducation et de formation, aux côtés du développement des capacités techniques ou professionnell ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
15. Underlines the importance of art, culture and sport in education and training and the need to pay particular attention to these subjects in pre-primary, primary and secondary education and lifelong learning; considers that, as well as developing vocational and technical abilities, cultural and social education are an integral part of education and training policy because they help develop non-academic aptitudes, thus fostering ...[+++]

15. souligne l'importance de l'art, de la culture et du sport dans l'éducation et la formation et la nécessité de les considérer comme des aspects importants dans l'enseignement préscolaire, primaire et secondaire, mais aussi tout au long de la vie; considère que l'éducation culturelle et sociale fait partie intégrante des politiques d'éducation et de formation, aux côtés du développement des capacités techniques ou professionnell ...[+++]


15. Underlines the importance of art, culture and sport in education and training and the need to pay particular attention to these subjects in pre-primary, primary and secondary education and lifelong learning; considers that, as well as developing vocational and technical abilities, cultural and social education are an integral part of education and training policy because they help develop non-academic aptitudes, thus fostering ...[+++]

15. souligne l'importance de l'art, de la culture et du sport dans l'éducation et la formation et la nécessité de les considérer comme des aspects importants dans l'enseignement préscolaire, primaire et secondaire, mais aussi tout au long de la vie; considère que l'éducation culturelle et sociale fait partie intégrante des politiques d'éducation et de formation, aux côtés du développement des capacités techniques ou professionnell ...[+++]


which represents education of a total duration of 12 years if involving full secondary technical education in the restoration course, or 10 to 12 years of study in a related course, plus 5 years of professional experience in the case of full secondary technical education completed by the "maturitní zkouška" exam, or 8 years of professional experience in the case of secondary technical education ending with the final apprenticeship exam. - restorer of works of art that are not monuments and are held in the collections of museums and ga ...[+++]

restaurateur de monuments constituant des oeuvres artisanales ("restaurátor památek, které jsou díly uměleckých řemesel"), qui représente une formation d'une durée totale de douze ans si le cycle complet d'enseignement technique du secondaire dans la filière restauration est suivi; ou des études d'une durée de dix à douze ans dans un cycle de formation apparenté, plus cinq ans d'expérience professionnelle, si le cycle complet d'enseignement technique du secondaire sanctionné par l'examen "maturitní zkouška" est suivi, ou huit ans d'expérience professionnelle si le cycle d'enseignement technique du secondaire sanctionné par un examen fin ...[+++]


The College Student Alliance would like to focus on three main priorities: a pan-Canadian accord for post-secondary education and training; through that, seeing a dedicated transfer for post-secondary education, echoing comments made by the Canadian Alliance of Student Associations and the Association of Canadian Community Colleges, echoed today by the Association of Colleges of Applied Arts and Technology of Ontario; and on the issue of accessibility and affordability of our post-secondary education ...[+++]

La College Student Alliance a trois grandes priorités: un accord pancanadien sur l'enseignement et la formation postsecondaire; grâce à un tel accord, procéder à un transfert de fonds destiné à l'éducation postsecondaire, ce qui reprend les commentaires présentés par l'Alliance canadienne des associations étudiantes, et par l'Association des collèges communautaires du Canada, commentaires qui ont également été repris aujourd'hui par l'Association des collèges d'arts appliqués ...[+++]


Preliminary ruling · Tribunal du Travail, Liège · Interpretation of Art. 48 of the EC Treaty and Art. 7 of Council Regulation (EEC) No 1612/68 of 15 October 1968 relating to the free movement of workers within the Community · Conditions for the grant to unemployed young persons of a tideover allowance · Provision requiring secondary education in an establishment of the Belgian education system not capable of being invoked against the children of migrant workers · Reverse discrimination

Préjudicielle - Tribunal du travail - Liège - Interprétation de l'art. 48 du traité CE et de l'art. 7 du règlement (CEE) n° 1612/68 du Conseil, du 15 octobre 1968, relatif à la libre circulation des travailleurs à l'intérieur de la Communauté - Conditions pour l'octroi, aux jeunes chômeurs, de l'allocation d'attente - Inopposabilité, aux enfants de travailleurs migrants, d'une disposition exigeant des études supérieures dans un établissement du système d'éducation belge - Discrimination à rebours


We will work with our key stakeholders in education — elementary, secondary and post- secondary — child care and literacy, economic development, employability, arts, culture and heritage to be sure to help you obtain an accurate understanding of the English-speaking community of Quebec.

Nous mobiliserons nos intervenants clés dans le domaine de l'éducation — aux niveaux primaire, secondaire et postsecondaire —, de l'aide à l'enfance, de l'alphabétisation, du développement économique, de l'employabilité, des arts, de la culture et du patrimoine, pour vous aider à cerner la réalité de la communauté anglophone du Québec.


w