Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ABRO
Academic Baccalaureate Recognition Ordinance
Advanced Level
Approval
Approval marks
Baccalaureate
Baccalaureate certificate
Baccalaureate examinations
COC
Certificate of compliance
Certificate of conformity
Certificate of depository receipt
Certificate of depository share receipt
Certificate of good character
Certificate of good conduct
Certificate of proficiency
Certificate representing shares
Depositary receipt
Depository receipt
Depository share receipt
Diploma
European Baccalaureate Certificate
European Baccalaureate examinations
European baccalaureate
General Certificate of Secondary Education
IBO
International Baccalaureate Office
International Baccalaureate Organization
International Schools Examination Syndicate
Penal clearance certificate
Police certificate
Police clearance certificate
Quality certificate
Quality certification
School and training certificates
Share
Share certificate
Specialised Baccalaureate
Specialised Baccalaureate Certificate
Stock certificate
Stocks
University degree

Traduction de «baccalaureate certificate » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Baccalaureate certificate | Baccalaureate

certificat de maturité (1) | maturité (2)


European Baccalaureate Certificate

diplôme du Baccalauréat européen


diploma [ Advanced Level | baccalaureate | certificate of proficiency | European baccalaureate | General Certificate of Secondary Education | university degree | School and training certificates(ECLAS) ]

diplôme [ baccalauréat | baccalauréat européen | certificat d'aptitude | diplôme universitaire | titre universitaire ]


Specialised Baccalaureate Certificate | Specialised Baccalaureate

certificat de maturité spécialisée


Baccalaureate examinations | European Baccalaureate examinations

épreuves du Baccalauréat européen | examens du Baccalauréat


International Baccalaureate Organization [ IBO | International Baccalaureate Office | International Schools Examination Syndicate ]

Organisation du baccalauréat international [ OBI | Office du baccalauréat international | Service d'examens des écoles internationales ]


Ordinance of 15 February 1995 on Recognition of Academic Baccalaureates | Academic Baccalaureate Recognition Ordinance [ ABRO ]

Ordonnance du 15 février 1995 sur la reconnaissance de certificats de maturité gymnasiale [ ORM ]


share [ certificate of depository receipt | certificate of depository share receipt | certificate representing shares | depositary receipt | depository receipt | depository share receipt | share certificate | stock certificate | stocks(UNBIS) ]

action financière [ action | certificat d'actions | certificat représentatif d'actions | certificat représentatif de valeurs mobilières ]


approval [ certificate of compliance | certificate of conformity | COC | quality certificate | quality certification | approval marks(UNBIS) ]

homologation [ certificat de conformité | certificat de qualité | certification de qualité ]


certificate of good character | certificate of good conduct | penal clearance certificate | police certificate | police clearance certificate

attestation de bonne vie et moeurs | certificat de bonne conduite, vie et moeurs | certificat de bonne vie et moeurs | certificat de bonnes moeurs | certificat de bonnes vie et moeurs | certificat de moralité
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The education provided must enable students to obtain a recognized high school diploma, an International Baccalaureate diploma, or an equivalent graduation certificate or diploma approved by the Minister (clause 7(3)).

L’éducation offerte doit permettre aux élèves de recevoir soit un diplôme d’études secondaires reconnu, soit un diplôme du baccalauréat international, soit un certificat ou un diplôme de fins d’études équivalent approuvé par le Ministre (par. 7(3)).


49. Calls, once again, on the Board of Governors to work on providing alternatives for those students who drop out of preparation for the European baccalaureate, and to consider the creation of a school-leaving certificate other than the baccalaureate for students who wish to specialise in vocational courses; argues that any new certificate must undergo impact assessment and that it must be ensured that it adds value to existing qualification frameworks;

49. demande à nouveau au conseil supérieur de s'attacher à proposer des alternatives aux élèves qui quittent prématurément la préparation du baccalauréat européen et d'envisager la création d'un certificat de fin d'études autre que le baccalauréat pour les élèves souhaitant s'orienter vers la filière professionnelle; considère que tout nouveau certificat doit faire l'objet d'une analyse d'impact et qu'il doit être démontré qu'il apporte une valeur ajoutée au cadre des qualifications actuel;


49. Calls, once again, on the Board of Governors to work on providing alternatives for those students who drop out of preparation for the European baccalaureate, and to consider the creation of a school-leaving certificate other than the baccalaureate for students who wish to specialise in vocational courses; argues that any new certificate must undergo impact assessment and that it must be ensured that it adds value to existing qualification frameworks;

49. demande à nouveau au conseil supérieur de s'attacher à proposer des alternatives aux élèves qui quittent prématurément la préparation du baccalauréat européen et d'envisager la création d'un certificat de fin d'études autre que le baccalauréat pour les élèves souhaitant s'orienter vers la filière professionnelle; considère que tout nouveau certificat doit faire l'objet d'une analyse d'impact et qu'il doit être démontré qu'il apporte une valeur ajoutée au cadre des qualifications actuel;


49. Calls, once again, on the Board of Governors to work on providing alternatives for those students who drop out of preparation for the European baccalaureate, and to consider the creation of a school-leaving certificate other than the baccalaureate for students who wish to specialise in vocational courses; argues that any new certificate must undergo impact assessment and that it must be ensured that it adds value to existing qualification frameworks;

49. demande à nouveau au conseil supérieur de s'attacher à proposer des alternatives aux élèves qui quittent prématurément la préparation du baccalauréat européen et d'envisager la création d'un certificat de fin d'études autre que le baccalauréat pour les élèves souhaitant s'orienter vers la filière professionnelle; considère que tout nouveau certificat doit faire l'objet d'une analyse d'impact et qu'il doit être démontré qu'il apporte une valeur ajoutée au cadre des qualifications actuel;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Under certain conditions, these schools may provide the European baccalaureate certificate.

Sous certaines conditions, ces écoles pourraient offrir le diplôme du baccalauréat européen.


Irish universities recognise the European Baccalaurate, but is the European Commission aware that European Baccalaureate marks are devalued by up to 25% by some Irish universities, despite the ratification by the Irish authorities of a convention defining the Statute of the European Schools in March 2000, guaranteeing holders of the European Baccalaureate equivalent treatment to that of holders of the Irish leaving certificate?

Or, si les universités irlandaises reconnaissent le baccalauréat européen, la Commission sait-elle que certaines universités irlandaises appliquent une réduction des notes obtenues au baccalauréat européen pouvant aller jusqu’à 25 %, et ce en dépit de la ratification par les autorités irlandaises de la convention portant statut des écoles européennes en mars 2000, laquelle garantit aux détenteurs du baccalauréat européen un traitement équivalent aux titulaires du certificat de fin d’études irlandais?


As regards educational issues, the EP’s views are very similar to the Commission’s ones, in particular as regards the need to reduce the classes sizes, to have the European Baccalaureate become widely available, to have the possibility of an alternative leaving certificate for pupils who leave the European Schools system before the end of the cursus and therefore do not obtain the European Baccalaureate, and the need to ensure, to the largest possible extent, an inclusive approach for children with special educational needs.

Concernant les aspects pédagogiques, le point de vue du PE rejoint sensiblement celui de la Commission, notamment pour ce qui est de la nécessité de réduire la taille des classes, de généraliser le baccalauréat européen, de créer la possibilité d'un certificat de fin d'études de substitution pour les élèves quittant le système des écoles européennes avant la fin du cursus et l’obtention du baccalauréat européen, ainsi que d'assurer dans la plus large mesure possible une approche intégrative pour les enfants qui ont des besoins spécifi ...[+++]


w