Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
511.76
512.43
512.49
531.44
551.49
Barf e-mail
Barfmail
Bounce e-mail
Bounce e-mail message
Bounce mail
Bounce message
Bounced e-mail
Bounced e-mail message
Bounced mail
Bounced message
Bulk e-mail
CC 139 Jet Ranger First and Second Line Maintenance
Digital marketplace
Dodecadienylacetate-
E 512
E-MP
E-business place
E-hub
E-mail spam
E-market place
E-marketplace
E-retail
E-tail
E-tailing
EMP
EMarketplace
Electronic B2B marketplace
Electronic business place
Electronic junk mail
Electronic marketplace
Internet marketplace
Junk e-mail
Junk electronic mail
Junk mail
MP
Marketplace
Mass e-mail
Online marketplace
Online retail
Place of e-business
Returned e-mail
Returned mail
Returned message
Spam
Spam message
Stannous chloride
UBE
UCE
Unsolicited bulk e-mail
Unsolicited commercial e-mail
Unsolicited e-mail
Unsolicited mass e-mail
Virtual marketplace

Traduction de «E 512 » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
stannous chloride [ E 512 ]

chlorure d'étain II [ E 512 ]




CF 101 Voodoo - Ground Support Air Conditioner Maintenance [ 512.43 | 551.49 ]

CF 101 Voodoo - Maintenance des climatiseurs de soutien au sol [ 512.43 | 551.49 ]


CC 139 Jet Ranger First and Second Line Maintenance [ 511.76 | 512.49 | 531.44 ]

CH 139 Jet Ranger - Maintenance aux premier et deuxième échelons [ 511.76P | 512.49 | 531.44 ]


AN/APN - 512(V) Radar Altimeter First and Second Line Maintenance

Altimètre radar AN/APN - 512(V) - Maintenance aux premier et deuxième échelons


spam | spam message | e-mail spam | junk e-mail | electronic junk mail | junk electronic mail | unsolicited e-mail | unsolicited bulk e-mail | UBE | unsolicited commercial e-mail | UCE | bulk e-mail | unsolicited mass e-mail | mass e-mail | junk mail

pourriel | courriel non sollicité | courriel indésirable | courriel-poubelle | spam


e-marketplace | eMP | e-MP | e-market place | eMarketplace | electronic marketplace | online marketplace | Internet marketplace | virtual marketplace | digital marketplace | marketplace | MP | electronic B2B marketplace | e-hub | e-business place | electronic business place | place of e-business

place de marché électronique | PDME | PDM électronique | place de marché Internet | place de marché en ligne | place de marché virtuelle | PDMV | place d'affaires électroniques | PAE | place de marché | PDM | place d'affaires électronique


bounce message | bounced message | bounce e-mail | bounced e-mail | bounce mail | bounced mail | bounce e-mail message | bounced e-mail message | returned e-mail | returned message | returned mail | barf e-mail | barfmail

message retourné | message renvoyé | avis de non-livraison | avis de non-distribution


(E) 7- (Z) 9-dodecadienyl acetate (1) | dodecadienylacetate- (E) 7- (Z) 9 (2) | dodecadienylacetate, e-7, z-9- (3)

dodecadienylacétate, e-7, z-9-


online retail | e-retail | e-tail | e-tailing

vente au détail en ligne
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
SOR/94-439 — NATIONAL PARKS CAMPING REGULATIONS, AMENDMENT SOR/94-512 — NATIONAL PARKS GENERAL REGULATIONS, AMENDMENT (For text of documents, see Appendix B, p. 2B:1).

DORS/94-439 — RÈGLEMENT SUR LE CAMPING DANS LES PARCS NATIONAUX — MODIFICATION DORS/94-512 — RÈGLEMENT GÉNÉRAL SUR LES PARCS NATIONAUX — MODIFICATION (Le texte des documents figure à l'annexe B, p. 2B:17).


SOR/94-439 — NATIONAL PARKS CAMPING REGULATIONS, AMENDMENT SOR/94-512 — NATIONAL PARKS GENERAL REGULATIONS, AMENDMENT SOR/2000-183 — REGULATIONS AMENDING AND REPEALING CERTAIN REGULATIONS ADMINISTERED AND ENFORCED BY THE CANADIAN FOOD INSPECTION AGENCY, 1999-2 (MISCELLANEOUS PROGRAM) SOR/2002-76 — MARINE ACTIVITIES IN THE SAGUENAY-ST. LAWRENCE MARINE PARK REGULATIONS The Joint Chair (Ms. Charlton): Let's jump right in, starting with the Special Agenda Item.

DORS/94-439 — RÈGLEMENT SUR LE CAMPING DANS LES PARCS NATIONAUX — MODIFICATION DORS/94-512 — RÈGLEMENT GÉNÉRAL SUR LES PARCS NATIONAUX — MODIFICATION DORS/2000-183 — RÈGLEMENT CORRECTIF VISANT LA MODIFICATION ET L'ABROGATION DE CERTAINS RÈGLEMENTS, 1999-2 (AGENCE CANADIENNE D'INSPECTION DES ALIMENTS) DORS/2002-76 — RÈGLEMENT SUR LES ACTIVITÉS EN MER DANS LE PARC MARIN DU SAGUENAY—SAINT LAURENT La coprésidente (Mme Charlton) : Commençons immédiatement par les articles spéciaux à l'ordre du jour.


In the matter of SOR/94-512 — National Parks General Regulations, amendment, it was agreed that counsel to the committee prepare a draft report for consideration by the committee.

Quant au du DORS/94-512 — Règlement général sur les parcs nationaux — Modification, il est convenu que les conseillers juridiques du comité préparent une ébauche de rapport qu'ils soumettront au comité pour examen.


Mr. Speaker, the following question will be answered today: No. 512. Question No. 512 Mr. Brian Jean: With regard to questions Q-386 through Q-509 on the Order Paper: (a) what is the estimated cost of the government's response to each question; and (b) what is the estimated cost of the government's response to this question?

Monsieur le Président, on répondra aujourd'hui à la question n 512. Question n 512 M. Brian Jean: En ce qui concerne les questions Q-386 à Q-509 inscrites au Feuilleton: a) quel est le coût estimatif de la réponse du gouvernement à chaque question; b) quel est le coût estimatif de la réponse du gouvernement à cette question?


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Balance |-808,540 |12,049 |12,049 |512,049 |512,049 |512,049 | |Given the assumptions included in the estimates of work volumes and fee income the net income that appears from 2012 onwards can be regarded as justified to ensure that the key public health function of pharmacovigilance is maintained at the EMEA despite income being variable and some costs (e.g. certain salaries) being fixed.

Solde | -808 540 |12 049 |12 049 |512 049 |512 049 |512 049 | | D'après les hypothèses utilisées pour estimer les volumes de travail et les recettes liées aux redevances, les rentrées nettes qui se dégageront à compter de 2012 peuvent être considérées comme justifiées pour garantir le maintien, à l'EMEA, d'activités de pharmacovigilance essentielles à la santé publique, en dépit du fait que les recettes sont variables, tandis que certains coûts (certains salaires, par exemple) sont fixes.


In their statement concerning Decision 2006/512/EC, the European Parliament, the Council and the Commission stated that Decision 2006/512/EC provides a horizontal and satisfactory solution to the European Parliament's wish to scrutinise the implementation of instruments adopted under the co-decision procedure and that, accordingly, implementing powers should be conferred on the Commission without time-limit.

Dans leur déclaration relative à la décision 2006/512/CE, le Parlement européen, le Conseil et la Commission ont déclaré que la décision 2006/512/CE apportait une solution horizontale et satisfaisante aux demandes du Parlement européen visant à contrôler la mise en œuvre des actes adoptés en codécision et que, en conséquence, les compétences d'exécution devraient être conférées à la Commission sans limitation de durée.


In their statement concerning Decision 2006/512/EC, the European Parliament, the Council and the Commission stated that Decision 2006/512/EC provides a horizontal and satisfactory solution to the European Parliament’s wish to scrutinise the implementation of instruments adopted under the co-decision procedure and that, accordingly, implementing powers should be conferred on the Commission without time limit.

Dans leur déclaration relative à la décision 2006/512/CE, le Parlement européen, le Conseil et la Commission ont souligné que la décision 2006/512/CE apporte une solution horizontale et satisfaisante aux demandes du Parlement européen visant à contrôler la mise en œuvre des actes adoptés en codécision et que, en conséquence, les compétences d’exécution devraient être conférées à la Commission sans limitation de durée.


Cyprus | - | 0.0 % | 6 001 512 | 100.0 % | - | 6 001 512 | 0.2 % |

Chypre | - | 0,0 % | 6 001 512 | 100,0 % | - | 6 001 512 | 0,2 % |


5.90. Definition: The sub-position quoted shares excluding mutual funds shares (F.511) consists of all transactions in quoted shares excluding mutual funds shares (AF.511) and the sub-position unquoted shares excluding mutual funds shares (F.512) consists of all transactions in unquoted shares excluding mutual funds shares (AF.512).

5.90. Définition: La sous-position «Actions cotées» (F.511) couvre toutes les opérations sur actions cotées (AF.511), tandis que la sous-position actions non cotées (F.512) couvre toutes les opérations sur actions non cotées (AF.512).


Citation 512 of Beauchesne's states: (2) The rule against anticipation is that a matter must not be anticipated if it is contained in a more effective form of proceeding than the proceeding by which it is sought to be anticipated, but it may be anticipated if it is contained in an equally or less effective form.

Le commentaire 512 de Beauchesne dit: (2) L'interdiction d'anticiper signifie qu'on ne peut aborder une question à l'avance si la démarche prévue est plus opportune que la nouvelle démarche proposée.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'E 512' ->

Date index: 2023-06-04
w